چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 19591
استاندار قم

قم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین از آمادگی استان قم برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی خبر داد.
قم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه ستاد تسهیلات زائرین که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش یک ساله اعضای این ستاد برای فراهم کردن رفاه و آسایش زوار و مسافران نوروزی تاکید کرد: خدمت به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) توفیق بزرگی است که مسئولین استان باید با انجام وظایف و کارها به بهترین نحو ممکن سپاسگزار این موهبت الهی باشند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی مدیران استان باید جلب رضای خداوند باشد تصریح کرد: رضایتمندی مسافران و شهروندان قمی رضای حق را به همراه داشته و این امر تنها با کار جهادی متولیان صورت می‌پذیرد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت همکاری و همدلی دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی به زوار، به برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال قم اشاره و خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که اگر دستگاه‌های اجرایی متحد و هماهنگ عمل کنند حماسه بزرگ این چنینی بدون هیچ گونه مشکلی شکل خواهد گرفت.

وی قم را شهری با ظرفیت‌های ویژه عنوان کرد و افزود: مراجع عظام تقلید با دقت پیگیر امور شهر هستند و بالاتفاق در پیشبرد اهداف مقدس الهی در این شهر به ما کمک خواهند کرد که این خود بزرگترین ظرفیت شهر مقدس قم است.

صالحی‌منش با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای جذب و اسکان مسافران نوروزی در قم اندیشیده شده است، تصریح کرد: قم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان لزوم بازبینی و ارزیابی عملکرد ستاد تسهیلات زائرین را یادآور شد و اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف این ستاد در نوروز ۹۲ شناسایی و مستندسازی شده است و بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها نیز برطرف شده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، خواستار استقرار اکیپ‌های بازرسی و نظارت جدی بر فعالیت مراکز عرضه و فروش کالاها و خدمات شد.

استاندار قم همچنین با تاکید بر لزوم توجه به کارهای فرهنگی در ایام نوروز و فراهم کردن زمینه نشاط و شادی زائرین و مسافرین، خواستار فعالیت جدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت حفظ شئون شهر مقدس قم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezn8z.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما