?>?> پلیس در نظام اسلامی باید بهترین الگو باشد | قم نیوز
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 19626
آیت‌الله سعیدی

پلیس در نظام اسلامی باید بهترین الگو باشد

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه قم گفت: پلیس در نظام اسلامی الگو، ‌معلم اخلاق و حاضر در صحنه است.
پلیس در نظام اسلامی باید بهترین الگو باشد
به گزارش قم نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، همایش روسا، ‌فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان قم با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، ‌استاندار قم، فرمانده انتظامی استان، رئیس عقیدتی سیاسی سازمان و رئیس حفاظت اطلاعات این فرماندهی برگزار شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این مراسم ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی گفت: در نظام اسلامی پلیس بر اساس موازین اسلامی تشکیل شده و آبرومندانه و عزتمندانه به وظیفه خود عمل می‌کند و با این شکوه به راه خودش ادامه می‌دهد.

آیت‌الله محمد سعیدی در ادامه با بیان اینکه تعبیر از پلیس در نظام جمهوری اسلامی باید با آنچه که مردم در ذهنشان دارند همخوانی داشته باشد، گفت: عالمان نیز باید آنچه که علمشان به آنها گفته در عمل پیدا کنند.

وی گفت: شکوه نیروهای نظامی و انتظامی به عزت آنهاست و هر چقدر از عزت نفس برخوردار باشند تاثیر کلام و پیامشان در جامعه بیشتر است. پلیس در نظام اسلامی، الگو، ‌معلم اخلاق و حاضر در صحنه است.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه آیات مختلفی در قرآن کریم در باب عزت وجود دارد، اظهار داشت: عزت در پاکدامنی، شرح صدر، ادب و وقار به دست می‌آید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: پلیس از همه وجودش عزت می‌بارد و این عزت ارزشمند است.

امام جمعه قم با بیان اینکه انبیاء بهترین و والاترین اساتید جامعه بودند، اظهار داشت: پیروی از پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) تنها راه سعادت انسان‌ها است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd990f.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما