جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 19678
داماد امام موسی صدر:

هنوز به پیدا شدن امام موسی صدر امیدواریم

قم نيوز : قم نیوز: داماد امام موسی صدرگفت: ما سال هاست که به زنده بودن امام موسی صدر امیدوار و مطمئن هستیم و همین مسئله سبب شده است تا در این سال‌ها بدون لحظه‌ای خستگی به امید یافتن ایشان به جست‌و‌جو و رصد اخبار ادامه دهیم.
هنوز به پیدا شدن امام موسی صدر امیدواریم
به گزارش قم نیوز، مهدی فیروزان با اشاره به اینکه امام موسی صدر با هر اندیشه و تفکری مذاکره می‌کردند، اظهار کرد: با قاطعیت عنوان می‌کنم که اگر امام موسی صدر در حال حاضر در بین ما بودند یقینا برای مذاکره و گفت‌و‌گو با تکفیری‌ها گام بر می‌داشتند و بدون توجه به عقاید آن‌ها با آن‌ها نیز وارد مذاکره می‌شد.

داماد امام موسی صدر، با اشاره به دشواری تحلیل پدیده‌هایی که اتفاق نیفتاده است، افزود: اگر چه امام موسی صدر اکنون در بین ما نیست تا بتوانیم شرایط را به خوبی تحلیل کنیم، پس امام قطعا با تکفیری‌ها هم مذاکره می‌کرد؛ اما اینکه آیا گفت‌و‌گو با تکفیری‌ها ثمره خوبی داشت یا نه را نمی‌توان تحلیل کرد چون باید در شرایط حاضر بود.

وی با اعلام نارضایتی از پیگیری‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: از رسیدگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وضعیت و پرونده امام موسی صدر رضایت نداریم، چون همیشه در جلسات حرف‌های خوبی گفته می‌شود، اما بعد از جلسات همواره منتظر نتیجه تصمیم گیری آن‌ها بوده‌ایم.

فیروزان با اشاره به سر نخ‌هایی مبنی بر زنده بودن امام موسی صدر، عنوان کرد: ما بعد از سقوط قذافی وقتی که به لیبی رفتیم با زندانبانان امام موسی صدر و افرادی که هر در شرایطی و به هر نحوی با امام در ارتباط بودند گفت‌و‌گو دیدار داشتیم و هنوز پیگیر وضعیت زندگی امام موسی صدر هستیم.

داماد امام موسی صدر با اشاره تشکیل کمیته پیگیری وضعیت امام موسی صدر زیر نظر خانواده صدر، بیان کرد:، خانواده امام موسی صدر زیر نظرسید صدرالدین صدر پسر ایشان، یک کمیته متشکل از قاضی، وکیل و کار‌شناسان امنیتی تشکیل داده است، که تمام اخبار مربوط امام موسی صدر را برسی می‌کند و همه اخبار مثبت و منفی که درباره وضعیت امام موسی صدر منتشر می‌شود، توسط این تیم با دقت تمام ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به آخرین اخبار از امام موسی صدر، گفت: تا کنون هیچ خبری از مقامات لیبیایی به ما نرسیده است که مفهوم منفی داشته باشد، حتی خبری که درباره یک بازمانده در آنجا بود را هم بررسی کردیم متوجه شدیم مربوط به وزیر خارجه خودشان بود، بنابراین تا کنون هیچ مدرکی دال بر شهادت امام موسی صدر در اختیار ما قرار نگرفته است.

فیروزان با بیان امیدواری به زنده بودن امام موسی صدر، افزود: ما سال هاست که به زنده بودن امام موسی صدر امیدوار و مطمئن هستیم و همین مسئله سبب شده است تا در این سال‌ها بدون لحظه‌ای خستگی به امید یافتن ایشان به جست‌و‌جو و رصد اخبار ادامه دهیم.

وی با تاکید به ابعاد شخصیتی امام موسی صدر، خاطرنشان کرد: بارز‌ترین ویژگی امام موسی صدر داشتن روحیه قوی و کرامت والای انسانی است؛ وی فارغ از تفکرات افراد، به کرامت انسانی آن‌ها توجه بسیار زیادی داشت و بر اساس آن با آن‌ها تعامل می‌کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaain6.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما