يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 19795
آیت‌الله علوی‌گرگانی

مراجع و علما افتخار پیروی از امام زمان (عج) را دارند

قم نيوز : قم نيوز:‌استاد حوزه علمیه قم گفت: علما، مراجع و رهبری افتخار کوچکی و پیروی از امام زمان (عج) را دارند بنابراین شما نیز باید سعی کنید که مطیع ائمه اطهار (ع) باشید تا رضای امام زمان (عج) را به دست آورید.
مراجع و علما افتخار پیروی از امام زمان (عج) را دارند
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان وزارت دفاع از سراسر کشور گفت: خداوند متعال برای نشان دادن خودش به بندگان نعمت‌هایش را مبنا قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: انسان تا زمانی که چیزی را مشاهده نکند، باورش نمی‌شود و برخی اوقات از آثار چیزی به آن مورد پی می‌برد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: زمانی‌ که انسان آتش را مشاهده نمی‌کند ولی ممکن است از دود آن به وجود آتش پی ببرد بنابراین برخی از چیزها را انسان با چشم خود مشاهده می‌کند ولی برخی موارد را با چشم مشاهده نمی‌کند ولی آثارش را می‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: وجود باریتعالی چیزی نیست که با چشم قابل مشاهده باشد زیرا وجود خداوند محدودیت ندارد و با آثار موجود به خداوند پی می‌بریم.

علوی‌گرگانی عنوان کرد: چشم، گوش و اعضا و جوارح انسان‌ها را پدر و مادر برای فرزند خلق نکرده‌اند بلکه فردی مدیر، مدبر و توانمند اقدام به خلق انسان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به بندگانش فرموده است که غصه و ناراحتی از روزی خود نداشته باشید‌ به فکر بندگی باشید، روزی شما قرار داده شده است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: این امر که خداوند مرده را زنده کرده و گردش شب و روز و فصول را به وجود می‌آورد نشانه‌هایی برای پی بردن به وجود وی است.

وی عنوان کرد: باید توجه شما به خدا بیشتر باشد و این طور بررسی کنید که از زمانی که بالغ شدید چه اندازه به خدا نزدیک‌تر شده‌اید.

علوی‌گرگانی با اشاره به حضور اباعبدالله‌الحسین (ع) در صحنه عاشورا گفت: امام حسین (ع) تنها به دلیل رضای خداوند خانواده خود را با ۷۰ نفر به میدان جنگ آورد و از ابتدا نیز می‌دانست که کشته می‌شود.

وی یادآور شد: توجه به خدا باید بیشتر صورت گیرد و در راستای خواسته خدا مطیع علما، مراجع، نظام و رهبری باشیم.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: ولایت فقط برای خداست ولی خدا فرموده است که ولایت خود را به پیامبر اکرم (ص) می‌دهم و پیامبر ولایتش را به امیرالمومنان (ع) می‌دهد.

وی تصریح کرد: علما، مراجع و رهبری افتخار کوچکی و پیروی امام زمان (عج) را دارند بنابراین شما نیز باید سعی کنید که مطیع ائمه اطهار (ع) باشید تا رضای امام زمان (عج) را به دست آورید چراکه خداوند اجر و پاداش اعمال را برای انسان ذخیره کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcam0n6.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما