دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 19854
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم مطرح کرد

توجه به فضاسازی ایام فاطمیه در نوروز

قم نيوز : قم نیوز:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: نباید به دلیل فرا رسیدن نوروز از فضاسازی و برنامه‌ریزی برای ایام فاطمیه غافل شویم.
توجه به فضاسازی ایام فاطمیه در نوروز
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی در مراسم تقدیر از متولیان و خادمان مراسم‌های عمومی و ایام‌الله که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با نوروز تصریح کرد: با توجه به تردد و حضور گسترده زائران در شهر مقدس قم باید حال و هوای ایام فاطمیه حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه باید چهره شهر دربرگیرنده ایام فاطمیه باشد، اظهار کرد: باید برای ایام فاطمیه ویژه شهروندان و زائران برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه نباید از تبلیغات شهری متناسب با این ایام غافل شد، افزود: همچنین پایان فروردین ماه نیز سالروز ولادت حضرت زهرا(س) است و باید آمادگی لازم را برای این مناسبت مهم داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات دستگاه‌های مختلف در امر برپایی مراسم‌های ملی و مذهبی در قم تاکید کرد: صمیمت و همدلی در قم مثال‌زدنی است و از تلاش همه دستگاه‌ها تقدیر می‌شود.

لطفی بیان داشت: همه نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها با توجه به توان و جایگاه خود در این عرصه به انجام وظیفه و نقش پرداخته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات مدیریت شهری در فراهم کردن زمینه برگزاری مراسم‌های ملی و ایام‌الله تاکید کرد: شهرداری قم در برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌ها همکاری بسیاری خوبی داشته و شهردار قم و بدنه شهرداری حضوری فعال در عرصه دارند.

وی با اشاره به اینکه بخش خدمات شهری، فرهنگی و روابط عمومی شهرداری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعامل و همکاری مطلوبی دارند، تاکید کرد: شهردار قم به پرسنل دستور داده است که همواره با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری کامل داشته باشند و این تفکر بسیجی قابل تقدیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه(س) در بعد مناسبت‌ها و مراسم‌ها مرکز و محور است، اظهار داشت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) در برگزاری مراسم‌های ایام‌الله هماهنگی و همکاری قابل ستایشی دارد.

وی سپاه پاسداران را از دیگر نهادهایی دانست که در همه مناسبت‌ها با اخلاص وارد عرصه می‌شود و ادامه داد: رسانه‌های جمعی، خبرنگاران، فرماندهی انتظامی استان قم،‌ شورای اسلامی شهر و فرمانداری نیز نهایت همکاری را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم داشته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgt79q.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما