?>?> بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار در خط ولایت فقیه هستند | قم نیوز
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 19909
از سوی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار در خط ولایت فقیه هستند

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خط ولایت فقیه هستند.
بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار در خط ولایت فقیه هستند
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، احمد حسینی در دیدار با سردار سید جواد هاشمی‌منفرد ضمن تبریک انتصاب وی به سمت مدیرکل بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از هم جدا نیستند و در یک خط که خط ولایت فقیه است در حرکت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه ۲ نهاد بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید می‌توانند با همکاری هم خلاهای موجود در تحقق وظایف و ماموریت‌ها که همانا حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خدمت به جامعه ایثارگران است را از بین ببرند، افزود: ۲ اداره کل با همکاری و همدلی یکدیگر می‌توانند به اهداف والاتر دست یابند.

در این دیدار که عصر امروز در دفتر کار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد سید جواد هاشمی‌منفرد با ابراز امیدواری در راستای تعامل بیشتر بین ۲ اداره کل اظهار کرد: خداوند را شاکریم که این سعادت را به بنده و آقای حسینی عطا کرد و ما همسنگر و همرزم هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwwnz.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما