چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 19928
مدیریت امور فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه (س)

کتابخانه آستان حضرت معصومه (س) از غنی‌ترین کتابخانه‌های کشور است

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیریت امور فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: کتابخانه آستان مقدس قم، از غنی ترین کتابخانه‌های کشور است که ارائه کننده خدمات گسترده‌ای به طلاب و دانشجویان و پژوهشگران است.
کتابخانه آستان حضرت معصومه (س) از غنی‌ترین کتابخانه‌های کشور است
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حجت الاسلام اسماعیل محمدی اظهار کرد: در این کتابخانه بخش کتاب های خطی با آثار ارزشمندی که برخی تاکنون چاپ نشده و نسخه های مشابه آن در دیگر کتابخانه ها نیست، وجود دارد.

وی با اشاره به وجود نزدیک به پنج هزار کتاب چاپ سنگی و چاپ سربی در کتابخانه آستان مقدس گفت: خانه مطبوعات کتابخانه نیز از مطبوعات دوره قاجار تا امروز در خود نگه داشته و در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: بخش مجازی کتابخانه شامل خدمات اینترنت و سرویس دهی نرم افزارهای اسلامی مرکز کامپیوتر نور از دیگر بخش های کتابخانه است.

محمدی عنوان کرد: اگر شخصی نیازمند استفاده از کتاب های کمیاب کتابخانه باشد، این امکان وجود دارد که از این کتابها تصویربرداری شده و این تصاویر در اختیار او قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی کتاب به زبان های انگلیسی، فرانسوی، عربی و روسی وجود دارد که امکان سرویس دهی آن به علاقه مندان و مخاطبان قرار داده شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات کتابخانه آستان مقدس نیازی به عضویت ندارد و کتاب ها به صورت قفسه باز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: برای عضویت افراد در کتابخانه آستان حق عضویتی دریافت نمی شود و تمامی خواهران و برادران متولد ۱۳۷۶ و قبل از آن، با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانند از خدمات کتابخانه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کتابخانه در دو بخش مجزا ویژه خواهران و برادران همه روزه غیر از ایام تعطیل در حال خدمات رسانی است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciv3az.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما