دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 20129
فرماندار قم:

مشی فرمانداری هم‌افزایی و همراهی با شورای شهر

قم نيوز : قم نیوز:فرماندار قم گفت: ما در مجموعه فرمانداری هم در دوره گذشته و هم در دوره جدید، سعی کردیم مشی، روال و نحوه بررسی و تطبیق مصوبات شورا با قوانین و مقررات با نگاهی مثبت انجام شود.
مشی فرمانداری هم‌افزایی و همراهی با شورای شهر
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا یکشنبه شب در پنجاه و دومین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خوشحال هستیم که دوره جدید شورای اسلامی شهر قم نخستین بودجه را برای سال ۹۳ تصویب کرد، اظهار داشت: امیدواریم با مشی و روشی که در چند ماه گذشته شاهد بودیم، شاهد یک بودجه مناسب، با رویکرد‌های مطلوب در راستای گسترش رفاه و خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت شهر مقدس قم باشیم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های چشمگیر و جامع شهرداری در سطح شهر و استان گفت: امروز شهرداری قم از یک دستگاه صرفا خدماتی به دستگاهی تبدیل شده است که در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی کارهای عمده‌ای را به ثمر می‌رساند و قطعا این فعالیت‌ها با پشتوانه اعضای محترم شورا میسر شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: ما در مجموعه فرمانداری هم در دوره گذشته و هم در دوره جدید، سعی کردیم مشی، روال و نحوه بررسی و تطبیق مصوبات شورا با قوانین و مقررات با نگاهی مثبت انجام شود.

وی با بیان اینکه سعی ما این است که از همه ظرفیت‌هایی که قانون در اختیار ما قرار داده در کمک به هم‌افزایی استفاده کنیم، تصریح کرد: شورای جدید ضمن برخوداری از ترکیب متنوع از حیث تخصص، بر اساس دلسوزی و پایبندی به اصول نظام و حقوق مردم شکل گرفته است.

زارعی کوشا با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم، یادآور شد: بعضا شنیده می‌شود که عده‌ای به نحوه تعامل و همگرایی و هم افزایی شورا و فرمانداری خرده می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که نوع نگاه دوستان ما در کمیته انطباق نگاه سهل‌انگارانه‌ای نیست و در برخی مواقع سخت‌گیرانه‌ هم است که بعضا با گلایه اعضای شورا و شهردار محترم مواجه هستیم که خیلی وقت‌ها این گلایه‌ها به حق هم است.

فرماندار قم با بیان اینکه این میزان از همدلی، همگرایی، همفکری و هماهنگی بین فرمانداری و شورای اسلامی شهر را به عنوان نقطه ضعف تفسیر می‌کنند، ابراز داشت: اگر موضوع خدمت به مردم است باید کمک کنیم این همگرایی و همکاری‌ها تقویت پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در نظر گرفتن مصالح عموم مردم است، تصریح کرد: در این راه از آنچه به عنوان ظرفیت‌های قانونی در اختیار ما است استفاده خواهیم کرد و قطعا از این مسیر هم به فضل الهی عدول نخواهیم کرد.

زارعی کوشا اذعان داشت: تاکید استاندار قم نیز از روز نخست، حرکت بر اساس همین مشی همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی گذشته بوده است.

وی در پایان از زحمات اعضای شورای شهر، شهردار پرتلاش و امیرآبادی نماینده مرم قم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnf0x.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما