?>?> استفاده دستگاه ها از آمار هاي به روز ثبت احوال ضروری است | قم نیوز
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 20200

استفاده دستگاه ها از آمار هاي به روز ثبت احوال ضروری است

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي استان بر ضرورت استفاده دستگاه ها از خدمات هويتي و آمارهاي به روز ثبت احوال تاكيد كرد.
استفاده دستگاه ها از آمار هاي به روز ثبت احوال ضروری است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام و المسلمين محمدصادق صالحي منش در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي استان قم با اشاره به جايگاه مهم ثبت احوال اظهار كرد: اين نهاد حاكميتي عهده دار وظايف خطيري در زمينه تنظيم و حفاظت از اسناد هويتي افراد جامعه مي باشد.

استاندار قم با اشاره به تحولات و پيشرفت هاي به وجود آمده در ثبت احوال كشور، از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه تسهيل خدمات به مراجعين تقدير كرد و گفت: در حال حاضر بسياري از فرايندهاي مربوط به ثبت وقايع حياتي در كشور و استان قم به صورت مكانيزه و آنلاين انجام مي شود.

وي با تاكيد بر لزوم تجهيز اين نهاد حاكميتي به تكنولوژي هاي روز افزود:‌ بايد تلاش شود ثبت همه ي وقايع به دقت و لحظه اي انجام شود.

صالحي منش آمار ثبت شده در اين سازمان را دقيق و قابل اتكاء دانست و افزود: ‌مديران بايد در برنامه ريزي ها و تصميم گيري هاي خود از اين آمار متقن استفاده كنند.

نماينده عالي دولت در استان در ادامه با اشاره به اجراي طرح پايلوت كارت هوشمند ملي الكترونيكي در استان قم گفت: صدور كارت هاي جديد به عنوان سرآغاز فصل جديدي از خدمات رساني ثبت احوال، داراي مزيت هاي فراواني است كه بايد زمينه استفاده از اين مزيت ها فراهم شود.

نماينده عالي دولت در استان همچنين با قدرداني از مجموعه تلاش هاي صورت گرفته در راستاي افزايش ضريب سلامت، ماندگاري و ايمني اسناد سجلي، امنيت را مهم ترين مزيت كارت هاي ملي الكترونيكي دانست و افزود: اميدواريم با فراهم شدن زيرساخت ها، صدور كارت هوشمند ملي در سراسر كشور فراگير بشود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzx0x.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما