سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 20225
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت ارتقا صنعت همگام با رعایت مسائل زیست محیطی در قم

قم نيوز : قم نيوز‌:استاندار قم گفت: ارتقاء در بخش صنعت زمانی مطلوب است که مسائل زیست محیطی استان نیز در حد ایده آل باشد.
ضرورت ارتقا صنعت همگام با رعایت مسائل زیست محیطی در قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در دیدار عفتان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با بیان اینکه جایگاه استان قم باید در زمینه ی صنعت و فناوری ارتقاء داده شود اظهار کرد: این ارتقاء در بخش صنعت زمانی مطلوب است که مسائل زیست محیطی استان نیز در حد ایده آل باشد.

استاندار قم نقش منابع طبیعی و آبخیزداری استان را به عنوان متولی حفظ آب و خاک بسیار مهم تلقی کرد و افزود: این ۲ نعمت حیاتی با هیچ سرمایه ای قابل جایگزینی نیستند و در محافظت از آنها باید مجاهدانه تلاش شود.

وی با بیان مثال هایی از کشورهای پیشرفته ی جهان که ضمن پیشرفت صنعتی، در حفاظت از محیط زیست نیز پیشتاز هستند گفت: باید به جای توقف فعالیت های اقتصادی به دنبال راهکارهای کارشناسانه جهت انجام این فعالیت ها همگام با حراست از محیط زیست باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به کاشت نهال های سازگار با شرایط آب و هوایی استان قم توسط اداره کل منابع طبیعی طی سالهای اخیر، یاری مردم شریف استان در افزایش فضای سبز را نیز بسیار مهم توصیف و عنوان کرد: باید با ساماندهی کمک های بخش خصوصی ارتقاء جایگاه استان قم در زمینه ی فضای سبز را محقق سازیم.

در ابتدای این دیدار مهندس عفتان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های این سازمان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخت و مشکلات موجود جهت ارتقاء جایگاه استان قم در این زمینه را ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamunu.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما