قم نيوز : قم نیوز: با توجه به پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری، بهزیستی استان قم آمادگی دارد نسبت به جمع‌آوری هدایای مردمی برای کمک‌رسانی به مددجویان و معلولان اقدام کند.
علام آمادگی بهزیستی قم برای جمع‌آوری هدایای مردمی به مددجویان
به گزارش قم نیوز، مجید قادری با بیان اینکه مردم همواره در کار نیک و مددرسانی به رنج‌دیدگان پیش قدم هستند، اظهار کرد: خیرین می‌توانند به مناسبت فرا رسیدن سال نو، هدایا و نذورات خود را به صورت نقدی و غیرنقدی برای صرف هزینه مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل بهزیستی استان قم برای دریافت نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان آمادگی خود را اعلام می‌کند، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با واریز وجه به هر مبلغ از طریق حساب جام ۲۳۴۵۳۴۰۸۷۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۴۷۲۳۷۸ نزد بانک ملت و همچنین شماره حساب ۵۵۰۰۰۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۰۱۱۹۰۱۱۴۸ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک به معلولان، نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش این سازمان اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان قم با معرفی مراکز فعال برای دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران عنوان کرد: مجتمع بهزیستی آیت‌الله گلپایگانی و اداره بهزیستی شهرستان قم ۲ مرکزی است که نیکوکاران می‌توانند هدایای خود را در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان بهزیستی ارائه دهند.

قادری خاطرنشان کرد:‌ خیرین و نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۷۰۵۸۵۹ و ۰۹۱۹۵۸۸۹۱۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevw8w.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما