چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 20265
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

شمار مشترکان ADSL مخابرات قم از 38 هزار مشترک گذشت

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به رشد 93 درصدی مشترکان اینترنت پرسرعت این شرکت در قم گفت: شمار مشترکان اینترنت پرسرعت در قم به 38 هزار و 765 مشترک رسید.
شمار مشترکان ADSL مخابرات قم از 38 هزار مشترک گذشت
به گزارش قم نيوز، سید اسدالله دهناد با اشاره به استقبال بیش از پیش مشترکان ADSL شرکت مخابرات استان قم اظهار کرد: شمار مشترکان اینترنت پر سرعت مخابرات در قم تا پایان سال گذشته حدود ۲۰ هزار مشترک گزارش شد که این شمار تا پایان بهمن‌ماه امسال به ۳۸ هزار و ۷۶۵ مشترک رسیده است.

وی افزود: رشد شمار مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در قم به ۹۳ درصد رسیده است که این نشان از موفقیت مخابرات در ارائه خدمات به مشترکان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به شمار مشترکان اینترنت پرسرعت از دیگر شرکت‌ها عنوان کرد: تا پایان سال گذشته شمار مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۴۰ هزار مشترک بود که این رقم تا پایان بهمن‌ماه امسال به ۴۸ هزار مشترک رسیده است.

وی از افزایش پورت‌های دایر شده در شرکت مخابرات استان قم خبر داد و گفت: شمار پورت‌های دایر شده دیتا ۴۰ هزار پورت بود که این شمار نسبت به سال گذشته ۸۹ درصد افزایش داشته است.

دهناد همچنین از آغاز طرح‌های تشویقی فروش اینترنت پرسرعت ADSL در استان خبر داد و افزود: در طرح تشویقی این شرکت که چند روزی است آغاز شده، هر ۲ هفته یک‌ بار بین مشترکان قرعه‌کشی می‌شود و جوایزی نفیس از قبیل لپ‌تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش ۸۰ میلیون ریال به مشترکان اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم، مدت زمان اجرا شدن این طرح را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ عنوان کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenw8w.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما