دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 20494

صبای قم در دیداری حساس میهمان نفت و گاز گچساران شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در دیداری حساس از دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور میهمان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.
صبای قم در دیداری حساس میهمان نفت و گاز گچساران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به هفته پنجم خود رسیده است، تیم هندبال صبای قم در رویارویی با تیم لیگ برتری نفت و گاز گچساران در دیداری حساس به دنبال جبران باختی است که در نیم فصل اول در سالن شهید حیدریان قم برابر این تیم متحمل شد.

نماینده هندبال قم بعد از کسب نتایج دور از انتظار در نیم فصل اول لیگ برتر، تاکنون نتوانسته حضور قدرتمندی در دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور داشته باشد و از سه بازی انجام شده دور برگشت تنها یک امتیاز کسب کرده است.

دیدار حساس این تیم در هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با توجه به حضور حریف یزدی در بین مدعیان قهرمانی این فصل لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور بازی بسیار سختی برای صبای قم بود، دیداری که به میزبانی تیم هندبال صبای قم برگزار شد و به برتری ۲۸ بر ۲۶ به سود تیم میهمان یعنی نماینده یزد به پایان رسید.

صبای قم در دیدارهای قبلی خود از فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ۹ باخت، ۲ تساوی و یک پیروزی در مقابل حریفان کسب کرده بود و بدین ترتیب در سیزدهمین بازی این فصل به دهمین شکست خود تن داد.

تنها پیروزی نماینده هندبال قم در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خارج از خانه هفته دوم نیم فصل اول در میهمانی تیم نیروی زمینی تهران به دست آمده است و این تیم ۲ تساوی در دیدار نیم فصل اول با تیم مس پارس فلاورجان و بازی برگشت مقابل تیم نیروی زمینی تهران نیز در کارنامه دارد تا در مجموع از ۱۳ بازی دارای چهار امتیاز باشد و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته به مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال برود.

با این حال شاگردان امیرحسین صفوی در تیم هندبال صبای قم به دیدار خارج از خانه عصر جمعه این هفته در میهمانی تیم نفت و گاز گچساران امید دارند تا بتوانند با عبور از سد حریف خود که سال گذشته در لیگ دسته اول نیز با آن‌ها بازی کرده‌اند به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci55ar.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما