قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قم گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای قم در رشته پاورلیفتینگ از توانمندی و استعداد بالایی برخوردار و دارای عناوین برتر کشور هستند.
نابینایان ورزشکار قم در پاورلیفتینگ از توانمندی بالایی برخوردارند
به گزارش قم نيوز، هادی کریمی اصل تصریح کرد: در بین رشته های متنوعی که در بین عزیزان ورزشکار در هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قم فعال است، رشته پاورلیفتینگ از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی در ادامه از حضور ورزشکاران قمی در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان خبر داد و افزود: مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۱۱۴ ورزشکار از ۲۲ استان در رشت برگزار به انجام رسید.

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، این رقابت ها از اوزان ۵۶ تا به اضافه ۱۲۵ کیلوگرم در سالن جهان پهلوان تختی ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور ۱۱۴ وزرنه بردار از ۲۲ استان بی سابقه بوده و این نشان از انگیزه و وضعیت رو به رشد ورزش در بین اقشار نابینا و کم بینا است و خوشبختانه ورزشکاران عزیز نابینا و کم بینا در قم نیز در این رشته توانمندی بالایی دارند.

کریمی اصل ابراز داشت: قطعا با حضور محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون که ایشان نیز از جانبازان و نابینایان محسوب می شود، می توان در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت ورزش در بین این قشر بود چون این عزیزان استعداد زیادی نیز در ورزش قهرمانی دارند.

وی با بیان اینکه کسب مدال از رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور اهمیت بالایی دارد، در ادامه عنوان کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی دعوت می شوند و بهمین دلیل این رقابتها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کریمی اصل اظهار داشت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان تنها فدراسیونی است که در ۸ رشته مردان و ۴ رشته بانوان فعالیت بهینه و قهرمانی دارد و لازم است که مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه ای به این فدراسیون اکتیو و پویا داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: حمایت مسئولان برای رشد و گسترش ورزش در بین این قشر آسیب دیده جامعه لازم و ضروری است و در واقع باید گفت که اگر آنها ما را نمی بینند ولی ما باید آنها را ببینیم چون این عزیزان گرچه نابینا هستند اما توانایی های بالایی دارند.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcizqar.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما