چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 20976

عملکرد ورزش قم در سال ۹۲ رضایت بخش بود

قم نيوز : قم نيوز: مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: عملکرد ورزش قم در سال ۹۲ رضایت بخش و قابل قبول بود و امیدواریم در سال جدید به موفقیت های بیشتری برسیم.
عملکرد ورزش قم در سال ۹۲ رضایت بخش بود
به گزارش قم نيوز، عباس جهان بینی در عرصه‌های ورزشی و مسائل مربوط به جوانان موفقیت آمیز توصیف و اظهار کرد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در عرصه‌های ورزشی و مسائل مربوط به جوانان برای این اداره کل سالی خوب و موفقیت آمیز بود و ورزش قم توانست به موفقیت‌های جدیدی در عرصه‌های داخلی و بین المللی دست یابد.

وی گفت: برای موفقیت‌های آینده برنامه‌هایی در اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان قم صورت گرفته و می‌خواهیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم تا سال آینده نیز برای ورزش و جوانان قم با موفقیت همراه باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم با تقدیراز تمامی فعالان در بخش گسترش و حرکت صعودی ورزش و رفع مشکلات و خواسته‌های جوانان قم، عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و مسائل مربوط به جوانان برای سال آینده تدوین کرده‌ایم تا بتوانیم کماکان پاسخگوی نیاز ورزشی و غیر ورزشی جوانان قم در سال جدید باشیم.

جهان بینی افزود هنوز بخشی از مشکلات بودجه و اعتبارات ورزش قم به قوت خود باقی است اما با این وجود تلاش کردیم با این مشکلات مبارزه کنیم و به نتایج خوبی نیز رسیدیم زیرا در بخش قهرمانی نتایج مطلوبی با همت و تلاش ورزشکاران شایسته رشته‌های مختلف به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ در صد مردم قم در ورزش همگانی سهیم هستند، عنوان کرد: در بخش همگانی نیز استقبال کم نظیر مردم قم از سه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و سایر برنامه‌های ورزش همگانی نظیر پایگاه‌های ورزش صبحگاهی و امکاناتی که در پارک‌ها و بوستان‌ها تعبیه شده‌اند، نشان داد که مردم به ورزش همگانی علاقه زیادی پیدا کرده‌اند و شاخص مشارکت آن‌ها در ورزش همگانی بالا‌تر رفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: پیروزی‌های نمایندگان قم در رشته‌های مختلف نظیر رشته‌های رزمی، کشتی، کاراته، ورزش جانبازان و معلولین، هندبال، تکواندو، تنیس، بدمینتون و چند رشته دیگر در کسب مدال از رقابت‌های مهم برون مرزی و رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در رده‌های سنی گوناگون نیز موفقیت‌های قابل توجه در عرصه قهرمانی در سال ۱۳۹۲ به شمار می‌روند.

جهان بینی خاطرنشان کرد: همکاری عوامل هیئت‌های ورزشی استان قم و مجموعه مرتبط با ادراه کل ورزش و جوانان و تمامی افرادی که در تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی مشغول به کار هستند سبب شده پیشرفت قم در مسیر رسیدن به موفقیت‌های ورزش در زمینه‌های مختلف ادامه یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9n0x.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما