شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 7028
جهان بینی خبر داد:

تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2014 و المپیک 2016 در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2014 و المپیک 2016 در قم خبر داد.
تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2014 و المپیک 2016 در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی اظهار کرد: برای اینکه در بازی های آسیایی سال ۲۰۱۴ کره جنوبی و همچنین المپیک ۲۰۱۶ برزیل نمایندگان شایسته ای از ورزش قم حضور داشته باشند، باید از هم اکنون به فکر باشیم.

وی ابراز داشت: هیئت های ورزشی استان قم باید از الان تلاش خود را برای پرورش ورزشکاران مستعد و شاخص به منظور اعزام به رقابت های المپیک آسیایی ۲۰۱۴ و المپیک جهانی ۲۰۱۶ در کشورهای کره جنوبی و برزیل شناسایی کرده و برای پرورش و حمایت آنها اقدام کنند.

توجه به رده‌های پایه برای شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی
مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: آنچه که در این بین باید بیش از همه مورد توجه هیئت های ورزشی قرار گیرد، استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه است تا از زمان باقی مانده برای پرورش آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور منظم و موفق در مسابقات لیگ های رشته های مختلف ورزشی کشور، المپیادهای ورزشی و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور در تمامی رشته ها می تواند زمینه ساز بروز توانمندی ورزشکاران مستعد قمی شود.

جهان بینی در ادامه به سیاست ها و اهداف قانوان برنامه پنجم توسعه در حوزه ورزش اشاره کرد و بیان داشت: در این قانون بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه های حوزه ورزش برای ما ترسیم شده است و این ما هستیم که باید بدانیم که باید هماهنگ تر از گذشته کار کرده و در عمل برای رسیدن به موفقیت گام بر داریم.

پیش بینی رشد ۱۰ درصدی در افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته قم
وی همچنین به جلسه اخیر مدیران کل ورزش و جوانان استان ها با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه های مهمی برای توسعه ورزش در نقاط مختلف کشور تنظیم و تدوین کرده است که در جلسه با وزیر ورزش و جوانان تاکید شد که در چارچوب مشخصی در مسیر توسعه ورزش استان ها گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از پیش بینی این اداره کل برای رشد ۱۰ درصدی آمار ورزشکاران بیمه شده در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و عنوان کرد: موانع و مشکلات در خصوص این موضوع در این اداره کل مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا شاهد استقبال بیش از پیش مردم ورزش دوست قم به فعالیت های همگانی و قهرمانی ورزش باشیم.

وی همچنین از بررسی فعالیت ها و برنامه های واحدهای مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس برنامه آغاز سال جدید خبر داد و یاد آور شد: این در حالی است که برنامه واحدهای اداره کل و هیئت های ورزشی نیز تدوین و ابلاغ شده است تا انشاالله سالی موفق در ورزش قم سپری کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.rayct1auvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما