يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 21183

راهیان نور پاسخی کوبنده به زیاده‌گویی‌های دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پاسخی کوبنده به زیاده‌گویی‌ها و گزافه‌گویی‌های دشمنان است.
راهیان نور پاسخی کوبنده به زیاده‌گویی‌های دشمنان است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد بیطرفان در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهداء در منطقه عملیاتی هویزه طی سخنانی راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی در جامعه دانست و اظهار داشت: با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌توان عطر و بوی شهیدان را استشمام کرد.

معاون اجرایی سپاه استان قم با اشاره به اینکه همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند با دست پر بر می‌گردند، خاطرنشان کرد: زائرین سرزمین‌های نور با حضور چند ساعته در مناطق دوران دفاع مقدس توشه‌ای خوب و پربار را برای زندگی خود ذخیره می‌کنند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبت زیادی را بر روح و روان می‌گذارد، بیان کرد: راهیان نور بهترین مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

بیطرفان در پایان حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را پاسخی کوبنده به زیاده‌گویی‌ها و گزافه‌گویی‌های دشمنان خواند و ابراز کرد: ملت با بصیرت ایران با تأسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس محکم مقابل تهدیدها و تهاجم‌های دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexz8w.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما