شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 21308

نصب بنر تبلیغاتی 60 مترمربعی در آزاد راه قم - تهران

قم نيوز : قم نیوز: مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت این اداره علاوه بر تبلیغات محیطی در شهر قم در ایام نوروز و فاطمیه، اقدام به طراحی و نصب بنر تبلیغاتی 60 متر مربعی در بیلبورد آزادراه قم - تهران کرده است.
نصب بنر تبلیغاتی 60 مترمربعی در آزاد راه قم - تهران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جعفر اسکندری با قدردانی از همکاری روابط عمومی‌های استانداری و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان که در نصب این بنر اهتمام داشته است اظهار کرد: این بنر تبلیغاتی توسط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان طراحی و چاپ شده و در بیلبورد کیلومتر ۱۵ آزادراه قم - تهران به مساحت ۶۰ متر مربع نصب شده است.

وی گفت: در این بنر تبلیغاتی ضمن اعلام تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، این روایت از پیامبر گرامی اسلام در معرض دید عموم قرار گرفته که آن حضرت فرمودند: «شش چیز را برای من ضمانت کنید تا من بهشت را برای شما ضمانت کنم: راستگویی، وفای به عهد، امانتداری، پاکدامنی، چشم فرو بستن از گناه و پرهیز از حرام‌خواری.»

حجت‌الاسلام اسکندری، تبلیغات محیطی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را در تعطیلات نوروزی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانست و اظهار کرد: یادآوری فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمانی آن با سال جدید نوروزی و نیز تشویق مردم به انجام سنت‌های نیکو و ارزشمدار اسلامی از جمله صله رحم، کمک به مستمندان، عیادت از بیماران، رعایت عفاف و حجاب اسلامی، تذکر لسانی و... در تعطیلات نوروزی از مهم‌ترین موضوعات تبلیغات محیطی نوروز امسال بوده است.

وی با اشاره به طراحی و نصب ده‌ها بنر، پارچه نوشته و سایر اقلام تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مقدس قم از جمله اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و خیابان‌ها و مکان‌های پرتردد زائران و مسافران نوروزی گفت: زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی ایام نوروز امسال می‌تواند تصویر مناسبی در ذهن زائران و مسافران ایجاد کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات هستند، ابراز امیدواری کرد که با ساماندهی تبلیغات محیطی توسط نهادهای مرتبط، ضمن ایجاد مناظر چشم‌نواز بصری در شهر قم، تاثیرگذاری این گونه تبلیغات در ذهن مخاطبان بیشتر شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjs0x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما