يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 30267
منبع : روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قم
مدیر راهداری استان قم:

عملیات اجرای خط گرم در آزاد راه قم –تهران آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: اکبر سلیمیان مدیر راهداری استان قم گفت: در ادامه عملیات خط کشی محور های جاده ای استان قم، اجرای خط گرم در آزاد راه قم –تهران به طول ۸۲و نیم کیلومتر آغاز شد .
عملیات اجرای خط گرم در آزاد راه قم –تهران آغاز شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه عملیات ارتقاء سطح ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری محورهای جاده ای استان قم ، اجرای خط گرم در آزاد راه قم – تهران آغاز شد.

اکبر سلیمیان در تکمیل خبر فوق اظهار داشت: اجرای عملیات خط کشی در قالب تجدید خطوط امحاء شده و خطوط تازه به صورت اسپری خط سرد از اسفند ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود : با توجه به ترافیک سنگینی که غالبا بر محور آزاد راه قم – تهران سوار است و همچنین عملیات بهسازی و روکش آسفالت که در این مسیر انجام شده است اجرای خط گرم در سومین محور ترافیکی کشور (حجم تردد) در دستور کار قرار گرفته است .

سلیمیان ضمن اشاره به ویژگیهای خط گرم در دو بخش ماندگاری بالا و رفلکس مناسب خاطرنشان کرد:از آنجا که هزینه اجرا این نوع خط زیاد می باشد صرفه اقتصادی اجرای آن در محورهای آزاد راهی و بزرگراهی که از حجم ترافیکی سنگینی برخوردارند می باشد.

مدیر راهداری استان قم طول مسیر اجرایی خط گرم را در آزاد راه قم –تهران۸۲ و نیم کیلومتر عنوان کرد: قریب به ۱۱۰۰ کیلومتر خط در قالب سرد وگرم در این پروژه اجرا می شود.

سلیمیان هزینه اجرای این طرح را بیش از ۱۴ میلیارد ریال عنوان نمود و گفت : بازه زمانی اجرای این طرح ۱۰ ماه می باشد که امیدواریم زود تر از این مدت تکمیل و به بهره برداری برسد .

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان تصریح کرد: بی تردید نگهداشت خط در ماندگاری آن از عوامل اصلی می باشد که این مهم منوط به رعایت رانندگان محترم در عدم عبور وسائط نقلیه از روی خط می باشد .

وی همکاری رانندگان محترم را در اجرای کامل و صحیح خط کشی جاده ای مهم ارزیابی کرد وافزود : تا ساعاتی پس از اجرای خطوط در جاده هرنوع عبور وسائط نقلیه از روی آن می تواند عمر و کیفیت خط را به حداقل ممکن برساند .

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchqinx.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما