شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 23006

اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر راهداری استان قم از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران به طول 9 کیلومتر خبر داد.
اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه قم-تهران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اکبر سلیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای این عملیات که در قالب تراش آسفالت و بهسازی و روکش آن در آزادراه قم-تهران در حال انجام است از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و به دلیل ترافیک سفرهای نوروزی ادامه آن به سال جدید موکول شد.

وی طول این عملیات بهسازی را ۹ کیلومتر و در دو لاین شرقی (از کیلومتر ۵۲ تا ۵۸) و لاین غربی (از کیلومتر ۴۳ تا ۴۰) در سه باند تردد و یک باند توقف (در هر دو لاین) عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای این امر بالغ بر هفت میلیارد تومان است.

مدیر راهداری استان قم ضمن اذعان به اینکه آزادراه قم-تهران در زمره سه محور اول کشور در بحث حمل و نقل جاده‌ای است گفت: استان قم و محورهای مواصلاتی آن به ویژه این آزادراه از اهمیت زیادی در بحث نگهداری برخوردار بوده و امیدواریم با عنایت بیشتر مسئولان کشوری و استانی، در تامین اعتبارات لازم برای نگهداری و ساخت راه‌های استان حمایت‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaiwnu.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما