دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 21403

افزایش نظارت و کنترل بر محورهای درون و برون شهری قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت:استان قم به دلیل قرارگرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان از موقعیت استراتژیکی بالایی برخوردار است، این حساسیت سبب شد تا نظارت و کنترل محورهای درون و برون شهری افزایش بسیار زیادی داشته باشد.
افزایش نظارت و کنترل بر محورهای درون و برون شهری قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجا ، سردار کاظم مجتبایی با بیان اینکه نیروی انتظامی نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ دارد، اظهار کرد: در نوروز امسال فعالیت سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی در کنار پلیس قابل تحسین بود البته فعالیت ها همواره باید جنبه هم پوشانی داشته باشد، چراکه منفعت آن در راستای پیشبرد اهداف نظام است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف وجوه مشترکی در فعالیت ها و اهداف خود دارند عنوان کرد: اگر نوعی هم پوشانی در فعالیت های آنها وجود داشته باشد اثربخشی آن چند برابر می شود و در نهایت ثمره آن را مردم خواهند دید.

سردار مجتبایی افزود: باید مردم پیوستگی و وحدت عمل دستگاه ها را شاهد باشند و از تمام توان خود برای حل مشکلات و خدمت به مردم بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: در صورتی که توان‌ها، اختیارات و امکانات در کنار هم قرار گیرد پیوستگی به وجود آمده سبب پیش روی کارها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: خدمات و فعالیت‌های ارائه شده رفتارهای اجتماعی هستند که برای تعالی آن می‌توان از پشتیبانی بینش و دانش مردم بهره گرفت.

سردار مجتبایی با اشاره به بازدید هوایی خود از محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: استان قم به دلیل قرارگرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان از موقعیت استراتژیکی بالایی برخوردار است، این حساسیت سبب شد تا علاوه بر پایش تصویری و افزایش نظارت و کنترل محورهای درون و برون شهری با بالگرد نیز مسیرها رصد شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtxe8.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما