شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 26156

دلجویی فرمانده انتظامی قم از خانواده شهدای درگیری با اشرار

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده نظام گفت: هر کجا که دشمنان تعدی کردند نیروهای انتظامی با جانفشانی خود نگذاشتند تا دین، عدالت و اخلاق در کشور آسیب ببیند.
دلجویی فرمانده انتظامی قم از خانواده شهدای درگیری با اشرار
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی به همراه رئیس عقیدتی سیاسی، معاون نیروی انسانی و معاون اجتماعی این فرماندهی با حضور در منزل دو تن از خانواده‌های معظم شهیدان «زندی» و «صمدی» از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی دیدار و دلجویی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم طی این دیدارها در سخنانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های زیادی استوار است، اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارزش‌هایی که توسط رژیم ستمشاهی پایمال شده بود زنده شد.

وی به از بین رفتن امنیت اخلاقی و مسائل اجتماعی در دوران خفقان ستمشاهی اشاره و نظام اسلامی را احیاگر ارزش‌ها دانست و افزود: آنچه که موجب شد تا ارزش‌ها برگردد شهدا بودند که با جانفشانی و حضور در رکاب بنیانگذار این نظام مقدس جانفشانی کردند و کشور را در سطح دنیا به عنوان کشوری ارزش‌مدار، اخلاق‌مدار و عدالت‌محور به جهانیان شناساندند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس به دشمنی دشمنان قسم خورده این نظام اشاره کرد و گفت: چون انقلاب اسلامی معادلات بدخواهان و منافع نامشروع برخی‌ها را از بین برد این افراد می‌خواهند ضد ارزش‌ها حاکم شود و امنیت کشور را خدشه‌دار کنند.

وی به تلاش‌های شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: هر کجا که دشمنان تعدی کردند نیروهای انتظامی با جانفشانی خود نگذاشتند تا دین، عدالت و اخلاق در کشور آسیب ببیند.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ارتقاء روحیه و گرفتن درس صبر و استقامت عنوان کرد و گفت: شهدا نماد صبر و استقامت الگوی مناسبی برای مردم هستند و اجر خانواده معظم آن‌ها در صبر عزیز از دست رفته شان کمتر از شهادت نیست.

شهید زندی در سال ۱۳۸۷ در درگیری با اشرار در منطقه سیستان و بلوچستان و شهید صمدی نیز در سال ۱۳۶۲ در درگیری با اشرار در منطقه آذربایجان غربی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmve8.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما