چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 21524
با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

نمایشگاه کتاب صلح بی غروب در نگارخانه شهید آوینی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه گالری کتاب صلح بی غروب اثر میکائیل نیکوحرفیان، در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا شد.
نمایشگاه کتاب صلح بی غروب در نگارخانه شهید آوینی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، میکائیل نیکوحرفیان از هنرمندان استان قم بوده که در رشته های بازیگری، کارگردانی، عکاسی و نویسندگی فعالیت دارد و در آخرین اثر خود کتاب صلح بی غروب را با هدف ترویج مسائل توحیدی به نگارش درآورد.

این کتاب در مقابل کتاب های منفی و ناامید کننده، امید، صلح و مقاومت را در جامعه گسترش می دهد و محتوای اصلی آن عزت دادن به انسان ها است چرا که وقتی انسان خود را در پیشگاه خداوند عزیز بداند از لغزش ها به دور می ماند.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه که تصاویری از کتاب صلح بی غروب است، توسط معصومه طبرزدی و میکائیل نیکوحرفیان عکاسی شده و در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه هر روز در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۳ و همچنین ۱۷ تا ۲۰ به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ مراجعه کرده و با بازدید، تابلوهای عرضه شده در این نمایشگاه و کتاب صلح بی غروب را با تخفیف ویژه نمایشگاه تهیه کنند.

به گزارش تسنیم، صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن ۳۲۱۱۴۲۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdok0x.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما