چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 21532

فراخوان همایش شانزدهم کتاب سال حوزه

قم نيوز : قم نیوز: معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در راستای تجلیل از محققان و پژوهشگران و صاحبان آثار حوزوی، فراخوان شانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه را اعلام کرد.
فراخوان همایش شانزدهم کتاب سال حوزه
به گزارش قم نیوز، بر اساس فراخوان همایش شانزدهم کتاب سال حوزه اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، می‌توانند با ارسال کتاب ها‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار با دارا بودن شرایطی چون "حوزوی بودن پدیدآورندگان آثار"، "کتاب‌های چاپ اول آنها در سال ۱۳۹۲ شمسی یا ۱۴۳۴ قمری یا ۲۰۱۳ میلادی " و نیز "پایان‌نامه‌های سطح ۴ که در سال ۱۳۹۲ دفاع شده باشد( ارائه فتوکپی گواهی دفاع پایان‌نامه به همراه اثر، ضروری است)"، در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه شرکت کنند.

صاحبان آثار باید تا پایان خردادماه ۹۳ با تکمیل فرم ثبت اثر به صورت اینترنتی از طریق پایگاه www.ketabeHowzeh.ir و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش، ۲ نسخه از اثر خود را به همراه فرم تکمیل شده، به دبیرخانه همایش واقع در قم، بلوارامین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند؛ البته ارائه نسخه اصلی اثر، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری اعلام شده است.

محققان و پژوهشگران حوزوی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سامانه پیام کوتاه به شمار ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ و یا شماره تلفن ۳۲۹۱۸۵۵۸- ۰۲۵ با دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccipqi.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما