چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 2159
مدیر تیم‌ فوتسال صبای قم:

مقتدرانه برابر علم و ادب ظاهر می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم‌ فوتسال صبای قم گفت: صبای قم در بازی‌ هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال کشورمان برابر علم و ادب با قدرت به میدان می‌رود تا ثابت کند یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر است.
مقتدرانه برابر علم و ادب ظاهر می‌شویم
به گزارش قم نیوز، مهدی جعفری‌یگانه امروز اظهار کرد: بازی‌های تیم صبای قم در هفته‌های اول تا دوازدهم رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که بازیکنان ما با هماهنگ شدن نشان دادند که جزو بهترین‌های فوتسال ایران هستند و در مجموع عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از نخستین حریفمان یعنی پرسپولیس تهران با قدرت توانستیم سه امتیاز را بگیریم، بیان کرد: به همین منوال در سایر بازی‌های نیز برابر تیم‌های مدعی حاضر شده و در حالی که کسی تصور درخشش تیم ما را نداشت، جزو مدعیان قهرمانی گرفتیم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم با تاکید بر اینکه با ارائه بازی خوب خود به سه امتیاز و برتری دیدار با علم و ادب دست خواهیم یافت، ابراز داشت تمام تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌هایی مدعی و قابل احترام هستند، بنابراین برابر هر حریفی با قدرت و تمام توان به میدان می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی قرار دارد که تیم‌های مقابل باید به عنوان یک مدعی به صبای قم نگاه کنند، زیرا قطعا تیم ما یکی از مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر است.

جعفری‌یگانه اضافه کرد: رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که اکنون آماده بازی هفته پایانی دور رفت هستیم و برابر علم و ادب تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌ بسیار خوب و مقتدرانه بتوانیم پیروز شده و بار دیگر به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی مسابقات نزدیک شویم.

وی افزود: دیدارهای خانگی این فصل صبای قم برای کادر فنی و مجموعه تیم اهمیت بسیاری داشته، زیرا همانند دور رفت لیگ برتر قصد داریم در بازی‌هایی که در نیم فصل دوم در خانه به انجام می‌رسد مقابل تیم‌های مهمان با قدرت به میدان رفته و به امتیازات کامل بازی‌های خانگی دست یابیم.

مدیر تیم‌ فوتسال صبای قم اظهار کرد:‌ امسال نیز در پایان رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال کشور تیم قهرمان به جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند و به همین خاطر تمام بازی‌هایی که در لیگ امسال برگزار می‌شود، برای ما باید با اهمیت باشد.

وی همچنین به وضعیت تیم فوتسال صبای قم اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر این تیم با توجه به تمرینات خوبی که برای آماده‌سازی پشت سر گذاشته است، از هر نظر آمادگی کامل را برای دیدار با تیم فوتسال علم و ادب مشهد دارد.

جعفری‌یگانه افزود: بعد از انجام بازی‌ هفته‌ سیزدهم با بنیاد منصوری قرچک در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، هفتمین بازی خارج ازخانه ما در حالی به انجام می‌رسد که صبای قم از دیدار با حریف مشهدی خود به دنبال سه امتیاز است و با روحیه‌ای مناسب با تمام قدرت برای راهیابی به جمع تیم‌های بالای رده‌بندی مقابل حریف خود صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.warct1az3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما