جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 21649

مبادی ورودی و خروجی قم از نخاله‌ها پاکسازی شوند

قم نيوز : قم نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر لزوم پاکسازی مبادی ورودی و خروجی این استان از نخاله‌ها تاکید کرد.
مبادی ورودی و خروجی قم از نخاله‌ها پاکسازی شوند
به گزارش قم نیوز، محمود علی رکنی بیان کرد: متاسفانه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف به ویژه مبادی ورودی و خروجی شهر مشاهده می‌شود در حالی که این وضعیت در شأن جایگاه شهر قم نیست.

وی گفت: لازم است مجموعه شهرداری و صاحبان صنعت نخاله‌های ساختمانی را به مکانی مناسب انتقال دهند تا با استفاده از تکنولوژی بروز مورد استفاده مجدد قرار گیرند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم بیان کرد: متاسفانه واحدهای صنعتی قدیمی و نامناسب در اطراف شهر قم قرار دارند که باید به شهرک‌های صنعتی انتقال داده شوند.

وی ادامه داد: سازمان محیط زیست در حال پیگیری برای انتقال واحدهای صنعتی اطراف شهر قم به خارج از شهر می‌باشد و به صاحبان این واحدها اطلاع رسانی شده است.

رکنی اضافه کرد: متاسفانه این واحدها آلودگی‌های بسیاری را در هوا منتشر می‌کنند که با استفاده از تکنولوژی مناسب می‌توان از ورود آن‌ها به محیط جلوگیری کرد.

وی گفت: مجموعه‌های استان باید به ملاحظات زیست محیطی توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان کرد: روزانه حدود پنج هزار تن نخاله در قم ایجاد می‌شود که چنانچه مدیریت آن به درستی انجام شود می‌تواند به سرمایه تبدیل شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb90b5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما