سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 21903

کارخانه تفکیک زباله در مقصد زودتر به بهره برداری برسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم خواستار تسریع در روند اجرای عملیات احداث کارخانه تفکیک زباله در مقصد شد.
کارخانه تفکیک زباله در مقصد زودتر به بهره برداری برسد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم و همچنین عضو ناظر هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از سایت البرز بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیرعامل و معاونین سازمان صورت گرفت، فعالیت‌های انجام شده در راستای مدیریت پسماند تشریح شد.

رضا بامداداصل مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در ابتدای این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سایت دفع زباله البرز به ساخت ساختمان اداری - آموزشی در این محل اشاره کرد و افزود: احداث این ساختمان به منظور مدیریت یکپارچه و ایجاد انضباط اداری در مدیریت‌های قبلی مورد اجماع قرار گرفته و هم اکنون آماده بهره برداری است و به‌زودی با تجهیز اداری و آموزشی سایت البرز و نسبت به دعوت و استقرار گروه‌های آموزشی گوناگون مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: کاشت هزار اصله نهال به منظور ایجاد کمربند فضای سبز در سایت از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با بهره برداری از چاه حفر شده در سایت روند ایجاد فضای سبز مهندسی در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

در ادامه بازدید از روند تجهیز کارخانه تفکیک در مقصد نیز بازدید به عمل آمده و توضیحاتی توسط مدیرعامل سازمان و همچنین مجری این پروژه ارائه شد.

عباس ذاکریان نیز اقدامات انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت‌های بسیاری می‌توان در حوزه بازیافت انجام داد که ساخت کارخانه تفکیک در مقصد دومین گام پس از طرح تفکیک از مبدا در حوزه بازیافت است که باید با سرعت عمل بیشتری برداشته شود.

وی ابراز داشت: با تعامل بیشتر سازمان و پیمانکار مربوطه این کارخانه هرچه زودتر به مرحله بهره برداری رسیده تا شاهد کاهش دفن پسماندها و اتلاف زمین باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexo8w.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما