قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بر پایه باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است.
مدیریت جهادی بر پایه باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر شنبه در دومین جلسه برنامه ریزی فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی اظهار کرد: بحث عمده نامگذاری امسال به مقوله فرهنگ دینی و دورشدن از خداوند متعال و از دست رفتن بسیاری از فرصت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگ دینی در جامعه اسلامی متوجه است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در مقام لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری باید یک حرکت جدی و جهادی از خود نشان دهد و با یک نگرش وظیفه مندانه وارد میدان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: امسال باید در راستای تحقق شعار سال ۹۳ روال حرکت فرهنگی در کشور تغییر کند، به دلیل اینکه همان شیوه‌های سابق جوابگوی هجمه فرهنگی دشمن نیست و دغدغه مقام معظم رهبری نیز از همین عدم پاسخگویی حرکت فرهنگی در کشور ناشی می شود.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری، با از دست دادن فرهنگ دینی در جامعه، بستر کار در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت و تمامی زحمات امام خمینی(ره) و شهدا و دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامی هدر خواهد رفت و دشمن بر سر سفره آماده ایران خواهد نشست و استفاده خود را خواهد برد و حتی اجازه استفاده را به مردم نخواهد داد، در نتیجه اگر بخواهیم دشمن مسلط نشود باید همه با روحیه جهادی در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل کردیم اقدام نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به طرح‌هایی که توسط مدیران و کارشناسان این اداره کل متناسب با نامگذاری امسال ارائه شده است، بر لزوم بررسی عمیقانه و اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnz9x.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما