يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 23927

کیفی‌سازی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی قم مورد توجه است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال به کیفی‌سازی طرح اوقات فراغت بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان توجه جدی می‌شود.
کیفی‌سازی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی قم مورد توجه است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری روز یکشنبه در جلسه اوقات فراغت این اداره کل با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، دو ماه رجب المرجب و شعبان المعظم را دروازه ورودی به ماه مبارک رمضان دانست که باید با تمسک به سیره و سنت و با استفاده از دعاها و ذکرهای وارده در این ماه‌های شریف خود را آماده درک میهانی الهی کرد.
وی گفت: این مهم امکان پذیر نمی‌شود مگر با توجه و رعایت محورهای مهمی همچون ریزش و رویش، یعنی پاکسازی درون از گناه و جایگزین کردن فضائل اخلاقی و الهی به جای آن. لازمه این کار بازنگری عمیق از درون است و با استغفار و انابه، دستیابی به معنویت و رشد دادن فضائل در درون تسهیل می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به اجرایی شدن طرح اوقات فراغت در قالب بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوان اشاره کرد و گفت: اثربخشی طرح‌های اوقات فراغت به اجرایی کردن برنامه‌های ابتکاری همراه با کار کارشناسی است.
حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: باید به تناسب هر سال، طرح‌های اوقات فراغت را با شیوه نوین طراحی و اجرا کرد.
وی خواستار تشکیل اتاق فکر دائمی با حضور صاحبنظران برای بررسی طرح اوقات فراغت شد و اظهار کرد: طرح‌های اوقات فراغت باید در طول سال استمرار داشته باشد تا اثربخش و ماندگار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم استفاده از ظرفیت مبلغان و استادان برجسته در طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی قم را یکی از مزیت‌های این طرح عنوان کرد و گفت: امسال تلاش می‌شود به کیفی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت توجه جدی صورت گیرد.
حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: در اجرای طرح اوقات فراغت توجه به استفاده از ظرفیت‌های خیرین و مردم مورد تاکید است

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmoqi.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما