يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 22153

حرم حضرت معصومه(س) گلباران شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم خطبه خوانی و گلباران در حرم حضرت معصومه(س)، با حضور شهردار و مديران شهرداري قم برگزار شد.
حرم حضرت معصومه(س) گلباران شد
به گزارش قم نیوز، در مراسم گلباران حرم کریمه اهل بیت(ع)، محمد دلبری شهردار قم، معاونین و مشاورین شهردار، جمعی از شهرداران مناطق، خادمان و زائران حرم حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

پس از مراسم خطبه خوانی شهردار و مديران شهرداري ضریح حضرت معصومه (س) را گلباران كرده و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به بانوي كرامت تبريك گفتند.

در ادامه مراسم روز ولادت حضرت زهرا(س) شهردار و پرسنل شهرداری قم برای عرض تبریک ولادت آن بانوی بزرگوار به بیت قدیمی امام (ره) رفتند.

حضرت معصومه (س) مانند نگینی در انگشتر شهر قم می‌درخشد

محمد دلبری شهردار قم در حاشيه مراسم غبارروبی حرم حضرت معصومه (س) ضمن تبریک ولادت اين بانوی بزرگوار گفت: با توجه به اینکه شهر قم به عنوان ام القراء جهان تشیع مطرح است و همچنین با عنایت به اینکه قبر حضرت زهرا (س) بی نشان است عاشقان آن بانوی بزرگوار برای زیارت به شهر قم می‌آیند.

وی بیان کرد: امروز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) به اتفاق همکاران در مدیریت شهري توفیق داشتیم که در مراسم خطبه خوانی در حرم حضرت معصومه(س) شرکت کنیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه ما خادم حضرت معصومه(س) هستیم، تصریح کرد: خدمتگزاری به شهر کریمه اهل بیت(س) افتخاری است که نصیب ما شده و امروز ضمن تبریک میلاد اعلام می‌کنیم که ما همچنان پایبند به این خدمتگزاری هستیم.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) مانند نگینی در انگشتر شهر قم می‌درخشد گفت: این خدمتگزاری برای ما افتخار است و از این کار حس خوبی داریم و آرزو می‌کنیم که حضرت معصومه(س) ما را در عمران شهر قم مانند همیشه یاری کند.

بیت امام خمینی(ره) در قم گلباران شد

مراسم گلباران بيت امام راحل همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا و روز ميلاد بنيانگذار انقلاب اسلامي در قم برگزار شد.

به مناسب ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ميلاد امام خمینی(ره) رهبر كبير انقلاب اسلامی، شهردار قم به همراه پرسنل شهرداری صبح امروز در بیت تاریخی امام خمینی(ره) حضور یافتند و با اهدای گل به مقام شامخ امام خمینی(ره) اداي احترام كرده و با آرمان‌هاي انقلاب تجديد ميثاق كردند.

شهردار قم در حاشيه اين مراسم با بیان اینکه امروز علاوه بر ولادت حضرت زهرا (س) روز میلاد فرزند پاک آن بانوی بزرگوار نیز است، گفت: ما مردم شهر قم و خادمین این شهر افتخار می‌کنیم که در مجموعه مدیریت شهری خدمت می‌کنیم که مهد امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: شهر قم محل زندگی بنیان گذار و رهبر انقلاب و موطن اصلی انقلاب بزرگ ایران است.

دلبری با اشاره به اینکه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم افزود: در اين روز با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌بندیم و اعلام می‌کنیم که همچنان دنباله رو راه امام (ره) و شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: مجموعه همکاران ما در مدیریت شهری امروز توفیق داشتند که با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کنند و با اهدای گل به این بیت اعلام کنند که همیشه مدیون امام(ره) هستند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1sqi.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما