سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 22279

ستادهماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: ستاد هماهنگی سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ومدیرکل آموزش و پرورش استان قم تشکیل جلسه داد.
ستادهماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز  و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، جلسه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم با موضوعات برنامه های گرامیداشت هفته معلم،مرحله سوم دوره عملی درس آمادگی دفاعی و طرح یاوران در سالن جلسات اداره کل آموزشو پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور،دژاگام مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از مسئولین برگزار گردید، برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی جهت اجرا به تصویب رسید.

سردار مهدی مهدوی نژاد در این دیدار با گرامیداشت مقام معلم در سخنانی اظهار کرد: کشورهایی مثل سوریه،لبنان، غزه به برکت حضور معنوی نظام اسلامی ایران به همان سبک و سیاقی که هدف ایران است به راه خود ادامه می دهند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)با اشاره به اینکه ما به عنوان سنگر اصلی این انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: به عنوان کسانی که جوانان و نوجوانان این کشور در اختیار ما هستند باید آنچه داریم درکفه اخلاص قرار داده و از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و همیشه گوش به فرمان ولی امر زمان باشیم .

دژاکام، رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان نیز سابقه خود در بسیج را سبب افتخار دانسته و گفت: افتخار من این است که در مجموعه بسیج هستم و در گذشته نیز در زمینه های مختلف با بسیج همکاری داشته و انجام وظیفه کرده ام .

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb95b5.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما