پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 22598

شهرداری قم برای زیر ساخت‌های شهرک پردیسان برنامه ریزی کند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری برای زیر ساخت‌های پردیسان باید تدابیر ویژه‌ای بی اندیشد که در این راستا شهرداری و شرکت‌های حفار تلاش‌های بسیاری داشته‌اند و باید این تلاش ها ادامه پیدا کند.
شهرداری قم برای زیر ساخت‌های شهرک پردیسان برنامه ریزی کند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در آیین افتتاحیه پروژه ۵۵۲ واحدی زیتون یک با اشاره به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از فرمان تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) برکات و نعمت‌های زیادی شامل حال مردم شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: چشم تمامی روستاییانی که به شهر‌ها سفر می‌کنند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در این میان متاسفانه طرح هادی روستاییان با تاخیر فراوانی انجام می‌شود که مسئولان باید درصدد رفع مشکلات باشند تا این طرح به موقع اجرائی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس از وجود روستا در قم بی‌خبراند عنوان کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس بر این گمان هستند که استان قم تنها به شهر قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) را شامل می‌شود.

امیرآبادی فراهانی خاطر نشان کرد: استان قم در حدود یکصد و ۳۰ روستا دارد که در این روستا‌ها دهیاران و اعضای شورا خدمات قابل توجه را برای رفع مشکلات روستا انجام می‌دهند که در این راستا باید تلاش شود تا نگاه مسئولان به قم تغییر کند و سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر به قم داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت شهرک و شهر پردیسان عنوان کرد: شهرداری برای زیر ساخت‌های پردیسان باید تدابیر ویژه‌ای بیاندیشد که در این راستا شهرداری و شرکت‌های حفار تلاش‌های بسیاری داشته‌اند اما باید به این نکته توجه کرد که در پردیسان افراد بسیاری اسکان پیدا می‌کنند که باید تدابیری برای زیر ساخت‌های آن اندیشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfctd0.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما