جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 22623

بیش از ۵ هزار معلم نمونه قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: از پنج هزار و ۸۵۰ معلم در این هفته تجلیل می شود که با تجلیل از این معلمان سعی داریم بگویم شما به عنوان تاثیر گذار ترین افراد در جامعه هستید و در سطح جامعه از زحمات شما قدردانی می شود.
بیش از ۵ هزار معلم نمونه قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حمید رضا دژاگام که در سی امین یادواره گرامیداشت روز معلم سخن می گفت، اظهار کرد: معلمان جز افرادی هستند که الطاف الهی شامل حالشان می شود و جز بندگان محبوب خداوند محسوب می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم افزود: روز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نام گذاری شده است که از این رو آنان در جایگاه والای قرار دارند که در راه رسیدن به آرمان های تعیین شده آموزش و پرورشکه همان تربیت و پرورش صحیح و مناسب دانش آموزان که آینده ساز کشور هستند تلاش می کنند.

وی با اشاره به نقش معلمان در جامعه عنوان کرد: مدیران مدارس در صف نخست شناخت استعدادهای دانش آموزان هستند و از سوی دیگر تاثیر فراوانی نیز در جامعه می توانند داشته باشند.

دژاگام خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید با آسیب شناسی که در حوزه آموزش انجام می شود سعی در استفاده از تمامی ظرفیت های آموزشی و تربیتی دانش آموزان داریم که در این میان سعی شده در بخش مدیریتی نیز تغییرات موثری و مهمی رخ دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به وجود مشکلات فراوان رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم شرکت کرده اند نشان دهنده اهمیت والای است که روز معلم در میان سایر مناسبت ها دارد که ایشان سعی کرده اند در بسیاری از جلسات اداره کل آموزش و پرورش قم شرکت کنند و از نزدیک این مشکلات را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: اقتصاد آموزش و پرورش یک موضوع کلان است که دولت به تنهای نمی تواند در آن ورود پیدا کند و باید مدیران و معلمان آموزش وپرورش نیز به کمک دولت بشتابند و با یاری یکدیگر سعی در رفع این مشکلات داشته باشند تا سطح آموزشی را در جامعه بتواند ارتقا و در آن تاثیر بگذارند.

دژاگام بیان کرد: بهترین های هر جامعه ای دانش آموزان هستند که نیمی از ساعات زندگی خود را در مدارس مشغول کسب علم و دانش هستند که معلمان و مدیران باید سعی کنند از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقا سطح علمی آنان استفاده و از آن بهره ببرند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به تجلیل از مدیران و معلمان نمونه استان عنوان کرد: از پنج هزار و ۸۵۰ معلم در این هفته تجلیل می شود که با تجلیل از این معلمان سعی داریم بگویم شما به عنوان تاثیر گذار ترین افراد در جامعه هستید و در سطح جامعه از زحمات شما قدردانی می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexp8w.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما