شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 22690

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برپایی دوازدهمین نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قم در نگارخانه شهید آوینی خبر داد.
برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قم
به گزارش قم نیوز، سعید تهرانی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: همزمان با هفته معلم و به منظور نکوداشت مقام شامخ معلم، برای پاسداشت و قدرشناسی از زحمات اساتید زحمتکش هنرستان هنرهای زیبای قم این نمایشگاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است تا نتیجه زحمات این معلمان دلسوز در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان دوازدهمین نمایشگاه آثار هنرجویان این هنرستان است ادامه داد: ۹۰ اثر به نمایش درآمده در این نمایشگاه با موضوع آزاد و در اندازه‌های مختلف در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به زمان و مکان این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر روز در ساعت‌های ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و همچنین ۱۶ تا ۲۰ به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ مراجعه کنند.

صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن ۳۲۱۱۴۲۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuqar.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما