دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 12217
منبع : قم نیوز

برگزاری جشنواره داخلی هنرهای تجسمی هنرستان هنرهای زیبای قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره داخلی هنرهای تجسمی، گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.
برگزاری جشنواره داخلی هنرهای تجسمی هنرستان هنرهای زیبای قم
به گزارش قم نیوز، سعید تهرانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره که در راستای کشف و پرورش استعدادهای هنرجویان در گونه های مختلف گرافیکی برگزار شده بود با استقبال ویژه هنرجویان مواجه شد.

وی افزود: بعد از فراخوان، بیش از ۲۰۰ اثر در زمینه های مختلف نظیر نشان، پوستر، عکس، خوشنویسی، نقاشی و طراحی، تایپو گرافی، آثار حجمی و بسته بندی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: این آثار توسط اساتید سرشناسی نظیر مالک علیزاده سرگروه گرافیک اداره کل آموزش و پرورش استان، رضا عربستانی کارشناس ارشد انیمیشن و سعید عبدالحسینی از اساتید دانشگاه مورد داوری قرار گرفت که در هر گرایش سه اثر بعنوان برگزیده انتخاب شدند تا در قالب یک مراسم اختتامیه ویژه در اواخر سال جوایز و هدایایی به ایشان تقدیم شود.

تهرانی خاطر نشان کرد: هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بعنوان جدی ترین قطب هنرهای تجسمی دانش آموزی در کشور، همواره با بهره گیری از اساتید بنام و شناخته شده و برنامه ریزی مدون و دراز مدت، موفقیت های بی نظیری را به دست آورده و در سالهای گذشته ضمن کسب رتبه های برتر در جشنواره ملی و بین المللی و همچنین آزمون سراسری، هنرمندانی متعهد و متخصص را به عرصه حرفه ای گرافیک و هنرهای تجسمی کشور معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در آینده ای نزدیک جشنواره داخلی فیلم کوتاه نیز برگزار خواهد شد که اخبار متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccmiqs.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما