دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 32743
مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم:‏

نمایش جانیار تا ۳۱ شهریور به روی صحنه می‌رود

قم نيوز : قم نگار: مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم گفت: نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره دانش‌آموزی سراسر کشور با عنوان جانیار ‏تا ۳۱ شهریور به صورت رایگان در قم اجرا می‌شود.‏
نمایش جانیار تا ۳۱ شهریور به روی صحنه می‌رود
به گزارش قم نگار، سعید تهرانی از اجرای نمایش عروسکی جانیار با موضوع فضای سبز و محیط زیست در قم خبر داد و اظهار کرد: این نمایش که به همت هنرستان هنرهای زیبای قم و هنرجویان آن تولید شده است تا روز سه شنبه ۳۱ شهریورماه در قم به روی صحنه می رود.

وی با بیان اینکه این نمایش در سی و سومین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی سراسر کشور در ماه گذشته به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد، افزود: این نمایش توانست در بخش‌های ساخت عروسک، انتخاب موسیقی، کارگردانی، صداپیشگی، عروسک گردانی و طراحی پوستر نیز رتبه‌های برتر این جشنواره را از آن خود کند.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم، سیدامید حسینی‌نژاد را نویسنده و کارگردان این نمایش عنوان کرد و گفت: رضا گلچین، حسین عباسی، مهدی حمله‌دار و امیرحسین ذوقی عروسک‌گردانان نمایش جانیار هستند.

تهرانی با تاکید بر اینکه این نمایش با حمایت حوزه هنری قم در تالار آسمان حوزه هنری به صورت رایگان در حال اجرا است، ابراز کرد: علاقمندان می توانند طی امروز و فردا برای دیدن این نمایش در ساعت ۶.۵ عصر در محل مذکور حاضر شوند.

وی ضمن تقدیر از زحمات رضا آزاد و احمد سلیمانی از هنرمندان و اساتید قم و همچنین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم، تصریح کرد: ترویج و فرهنگ سازی تولید این گونه نمایش‌های آسان و ارزان و همچنین توجه نسل نو به محیط زیست از اهداف تولید نمایش جانیار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcipyap.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما