پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 22936

عنایتی سرانجام صبای قم را ترک کرد

قم نيوز : قم نیوز: رضا عنایتی مهاجم کهنه کار و گلزن تیم فوتبال صبای قم با پیشنهاد باشگاه پدیده مشهد سرانجام صبای قم را ترک کرد.
عنایتی سرانجام صبای قم را ترک کرد
به گزارش قم نیوز، انتقال قابل پیش بینی رضا عنایتی به پدیده مشهد، سرانجام رنگ واقعیت گرفت و در حالی که این بازیکن پیش از این از تمایلش برای ادامه دوران ورزشی خود در زادگاهش سخن گفته بود، صبای قم را ترک کرد و راهی مشهد شد.

عنایتی پیش از این گفته بود که اگر مسئولان تیم شهرم به من پیشنهاد دهند با جان و دل پیشنهاد آن‌ها را بررسی می‌کنم و در صورتی که استقلال خواهانم نباشد احتمال قبول کردن پیشنهادشان نیز زیاد است و از آنجا که من از مشهد به فوتبال کشور معرفی شدم دوست دارم دینم را به فوتبال مشهد ادا کنم و اگر تیم پدیده پیشنهادی بدهد احتمال دارد به این تیم بروم.

با این اوصاف، جدایی این بازیکن گلزن و با تجربه از صبا پیش بینی می‌شد و بدین ترتیب، حالا صبا باید به فکر جذب یک مهاجم ششدانگ برای پر کردن جای عنایتی باشد.

رضا عنایتی سال گذشته در جدول گلزنان لیگ بر‌تر پس از کریم انصاری فرد مهاجم تراکتورسازی تبریز، در جایگاه دوم قرار گرفت و نقش مهمی در باقی ماندن تیم فوتبال صبا در لیگ بر‌تر فوتبال ایفا کرد.

مهاجم ۳۸ ساله و باتجربه صبا که عنوان بر‌ترین گلزن تاریخ لیگ بر‌تر فوتبال را هم در اختیار دارد پیش از این ۳ بار عنوان آقای گلی لیگ بر‌تر را با پیراهن تیم‌های ابومسلم مشهد و استقلال تهران به دست آورده بود اما در تلاش برای کسب چهارمین آقای گلی ناکام ماند.

عنایتی با قراردادی دو ساله که به صورت داخلی با مسئولان باشگاه پدیده امضا کرده است، به این تیم می‌پیوندد و با شروع رسمی زمان نقل و انتقالات قرارداد رسمی‌اش را امضا می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb09b5.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما