شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 23027
مدیرکل روابط عمومی آبفا:

مردم مصرف بهینه آب را جدی بگیرند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مردم باید مصرف صحیح و بهینه آب، این نعمت الهی و مایه حیات را جدی بگیرند.
مردم مصرف بهینه آب را جدی بگیرند
به گزارش قم نیوز، ˈاحد جاودانیˈ روز شنبه در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ در قم، افزود: جهان نیز به سمت کم آبی پیش می رود و استفاده بهینه و صحیح آب امری ضروری برای تمام خانواده ها است.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد گفت: ما ایرانی ها باید بیشتر از مردم دیگر کشورها مصرف آب را مدیریت کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.

جاودانی با بیان اینکه امروز نیازمند تغییر نگرش به موضوع آب هستیم، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ را حرکتی ارزنده دانست و گفت: تعامل آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب قم می تواند تاثیرات خوبی در راستای تغییر نگرش خانواده هانسبت به آب داشته باشد.

جاودانی اضافه کرد: دانش آموزان باید خود الگویی درصرفه جویی مصرف آب باشند و تذکر آنان به بزرگترها در زمینه مصرف بهینه آب

مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود.

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قم و شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور جمعی از دانش آموزان و مسوولان آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه آب بین دانش آموزان و خانواده ها برپا شده ، دانش آموزان در موضوع های عکس، پوستر، فیلم، سرود و آبخوانی با هم به رقابت می پردازند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5z0x.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما