دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 23700

حمایت از بخش تولید نقش موثری در کاهش بیکاری دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم با اشاره به اینکه حمایت از بخش تولید نقش موثری در کاهش بیکاری دارد، گفت: اگر حمایت از بخش تولید افزایش پیدا کند به طور قطع بی کاری در جامعه نیز کاهش پیدا می کند.
حمایت از بخش تولید نقش موثری در کاهش بیکاری دارد
به گزارش قم نیوز،ظهر امروز جلسه فعالان اقتصادی قم با حضور استاندار و فعالان اقتصادی استان قم در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم، ابوالفضل خاکی رئیس اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن قم، غلامحسین اله یاری نائب رئیس اتاق بازرگانی، مجید آوری فرد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری، حسن آقاجانی نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی قم، سید جهانگیر پیشوایی مدیر انجمن مدیران قم و ابوالفظل فرهانی رئیس خانه صنعت قم حضور داشتند.

در این جلسه مشکلات و موانع تحقق اقتصادی استان بررسی و آسیب‌شناسی شد، البته در این جلسه بیشترین مشکل استان قم در زمینه اقتصاد شامل برنامه سودهای زیاد بانکی، بیکاری و مالیات بود.

سید حسن رضوی در ابتدای این جلسه، با اشاره به نظارت استاندارقم بر مشکلات استانی، اظهار کرد: تمام مشکلات بانکی و بانکداری در قم احصا شده و حجت الاسلام صالحی منش پیگیر این معضلات استانی است.

معاون برنامه ریزی استانداری قم با اشاره به توجه استاندار به جذب گردشگر، افزود: جذب گردشگر برای قم تولید کننده ثروت است به همین منظور استاندار قم به این مسئله توجه ویژه‌ای دارد.

رضوی با اشاره به اینکه حمایت از بخش تولید نقش موثری در کاهش بیکاری داردگفت: باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که اگر حمایت از بخش تولید افزایش پیدا کند قطعا بی کاری در جامعه نیز کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به تفکیک مشکلات استانی از مشکلات کلان کشوری، تصریح کرد: در جلسه‌ای که مشکلات استان بررسی می‌شود بهتر است به مباحث تخصصی استان در جلسات بررسی شود و مباحث کلان کشوری در تصمیم گیری‌های اصلی استان وارد نشود.

رضوی با اشاره به استقبال استاندار قم از طرح‌ها و ایده‌ها در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: استاندار قم از تمام ایده‌ها و طرح‌هایی که اقتصاد استان را تحت الشعاع قرار دهد و در پیشرفت اقتصادی موثر باشد را می‌پذیرد، بنابراین افراد می‌توانند پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما