چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : 23714

برنامه های ماهواره خلاف هدف بعثت است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: برنامه های مخرب ماهواره با هدف بعثت که همان مکارم اخلاق است، در تناقض شدید است.
برنامه های ماهواره خلاف هدف بعثت است
به گزارش قم نیوز، محمد علی مختاران در همایش آسیب های ماهواره یا "دجال واره" که در آستانه عید مبعث با حضور خواهران بسیجی حوزه های ۵ و ۶بسیج قم برگزار شد، طی سخنانی ابراز داشت: هدف بعثت نبی مکرّم اسلام، تکمیل و ترویج مکارم اخلاق بود در حالی که ماهواره ها برنامه هایی در جهت تخریب مبانی اخلاقی تولید و پخش می کنند.

وی خانواده ها را در تیررس مستقیم برنامه سازان ماهواره ها عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی در جنگ نرم از راه گسترش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان سعی در تاثیرگذاری روی خانواده ها و تخریب اخلاق و اعتقادات دارد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) بر لزوم آگاه سازی جامعه در این راستا تاکید کرد و گفت: گرایش به ماهواره در جامعه مشهود است و این موضوع ناشی از عدم آگاهی مردم و جامعه و علی الخصوص خانواده ها از آثار شوم ماهواره می باشد.

مختاران وظیفه یکایک بسیجیان را در این زمینه مهم، خطیر و تاثیرگذار خواند و گفت: گرایش به معنویت و بصیرت بخشی نسبت به اهداف شوم دشمنان، از راههای منع گسترش ماهواره در جامعه است و نقش بسیج در این رابطه نقشی مهم، تاثیرگذار و خطیر است.

انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcgtu9x.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما