چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 23753

تجمع بزرگ مردم قم در یوم‌الله 15 خرداد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از تجمع بزرگ مردم در یوم‌الله 15 خرداد در میدان روح‌الله خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.
تجمع بزرگ مردم قم در یوم‌الله 15 خرداد
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سایر ارگان‌ها به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد گفت: برای روز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دو برنامه مهم در نظر گرفته شده که شامل اعزام کاروان مردم استان قم برای حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی و دیگری پذیرایی از مهمانان و زائرین حرم امام خمینی در مسیر عزیمت به تهران است.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای اجرایی برای حضور پرشور مردم قم در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) توسط سپاه پاسداران و پشتیبانی آن توسط استانداری انجام خواهد شد گفت: البته قم به دلیل جایگاه ممتاز در انقلاب و زائرپذیر بودن به دلیل نزدیکی این شهر به تهران وظایف مضاعف نسبت به شهرهای دیگر دارد.

لطفی در ادامه افزود: امام خمینی بر مردم و به ویژه مردم قم حق بزرگی دارد در همین راستا باید مسئولان تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها در ۱۴ و ۱۵ خرداد به وظایف خود درست عمل کنند تا قم دین خود را به امام و انقلاب ادا کند.

وی محوریت برنامه‌های این دو روز را در بخش فرهنگی اعلام کرد و گفت: سه مراسم عمومی در سطح استان طی این روزها برگزار خواهد شد که شامل مراسم شب ۱۴ خردادماه در مسجد اعظم، مراسم شب ۱۵ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس و مراسم روز ۱۵ خرداد که در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم‌ها در قم با توجه به هماهنگی‌هایی که با حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفته است هیچ برنامه دیگری طی این روزها در حرم برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو مراسم در مسجد مقدس جمکران به دلیل تقارن این روزها با شب چهارشنبه برگزار خواهد شد گفت: روز ۱۵ خرداد با تجمع مردم ساعت ۱۰ در میدان روح‌الله ادای احترامی به امام خمینی(ره) خواهیم داشت و شرکت‌کنندگان در این مراسم بعد از آن به سوی حرم حرکت کرده و ساعت ۱۲ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور در حرم حضرت معصومه(س) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

لطفی همچنین گفت: باید تبلیغات میدانی وسیعی با محتوای اندیشه‌های سیاسی امام در حاشیه و داخل شهر قم صورت گیرد تا علاوه بر تهییج مردم برای باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم اطلاع‌رسانی خوبی در زمینه اندیشه‌های سیاسی و آرمان‌های امام نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtae8.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما