پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 2379
همزمان با هفته پژوهش؛

ششمین جشنواره پژوهشی پردیس قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: ششمین جشنواره پژوهشی پردیس قم دانشگاه تهران با شعار "تحول در علوم انسانی با رویکرد اسلامی" همزمان با آغاز هفته پژوهش در این دانشگاه برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره پژوهشی پردیس قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مدیر روابط عمومی پردیس قم دانشگاه تهران امروز با اشاره به آغاز هفته پژوهش، گفت: جشنواره پژوهش هر سال در این هفته به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در میان اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: در جریان این جشنواره از فعالان عرصه پژوهش در سطح اساتید دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و آثار برتر پژوهشی تجلیل می‌شود.

ابوالفضل علیدوست با اشاره به شاخص‌های انتخاب این آثار گفت: پایان‌نامه‌های ارائه شده به جشنواره باید در بازه زمانی مهر ۸۹ تا مهر ۹۰ دفاع شده باشد.

وی ادامه داد: مقالات ارائه شده نیز باید در مجلات معتبر علمی کشور به چاپ رسیده باشد یا اینکه در کنفرانس‌های علمی پذیرفته شده باشد.

مدیر روابط عمومی پردیس قم دانشگاه تهران تصریح کرد: مجلات علمی شرکت‌کننده باید دارای محتوای علمی پژوهشی بوده و نباید در دوره‌های قبلی جشنواره حائز رتبه شناخته شده باشند.

وی عنوان کرد: این مجلات باید توسط دانشجویان و اساتید این دانشگاه تهیه شده و در دو سال اخیر حداقل سه شماره از آنها چاپ شده باشد.

علیدوست افزود: آثار این جشنواره تا ششم آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از برگزیدگان در بخش‌های مختلف طی مراسمی در ۲۰ آذر ماه تقدیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که با شعار تحول در علوم انسانی با رویکرد اسلامی، و با سرفصل‌های روزآمدی، کارآمدی و بومی سازی برگزار می‌شود، استاندار قم و رئیس دانشگاه تهران سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.mqia2bq1ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما