يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 23895

اجرای سیاست‌های الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استانداری قم گفت: باید فرهنگ صرفه جویی در جامعه و ادارات به صورت صحیح ترویج شود زیرا ما در تمامی حوزه ها بیشتر از ۳ برابر مصرف دنیا انرژی مصرف می‌کنیم.
اجرای سیاست‌های الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی عصر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک استان قم که در سالن همایش‌های سازمان آب و فاضلاب برگزار شد با اشاره به اینکه الگوی مصرف در سراسر کشور باید فرهنگ سازی شود اظهار کرد: باید راهکارهای موجود در این حوزه مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ سازی صحیح در روایات اهل بیت نیز مورد اشاره قرار گرفته شده است خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ۳۲ سیاست کلی را پیش رو دارد که شامل مدیریت در تمامی حوزه های اقتصادی کشور است.

رضوی به سیاست های اصلاح الگوی مصرف در کشور اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ صرفه جویی در جامعه و ادارات به صورت صحیح ترویج شود زیرا ما در تمامی حوزه ها بیشتر از ۳ برابر مصرف دنیا انرژی مصرف می کنیم.

معاون برنامه ریزی استانداری قم تصریح کرد: باید از ورود کالاهای خارجی در کشور برای بهبود اقتصاد کشور جلوگیری شود و در این زمینه باید آموزش و فرهنگ سازی صحیح توسط رسانه ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی به موضوع آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره کرد و گفت: باید سرمایه گذاری در بحث تاسیسات در حوزه مصرف انرژی انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgn79x.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما