دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 23996

کتاب پنجره های تشنه یک اثر بزرگ در تاریخ کشور است

قم نيوز : قم نیوز: نویسنده برجسته کشور با اشاره به اینکه کتاب پنجره های تشنه به عنوان یک روایت و سند است گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد دارای ارزش روایتی نیستند.
کتاب پنجره های تشنه یک اثر بزرگ در تاریخ کشور است
به گزارش قم نیوز، رضا امیر خانی شب گذشته در مراسم رونمایی از کتاب پنجره های تشنه که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به تشرف به حرم امام حسین (ع) اظهار کرد: در طول تاریخ مشاهده می کنیم که زیارت به حرم امام حسین (ع) به صورت اندک در زندگی افراد به وقوع می پیوند.

نویسنده برجسته کشور افزود: ساخت ضریح مطهر امام حسین (ع) یکی از اتفاقات نادری است که به وقوع پیوست و خوشحالیم که این توفیق به افرادی داده شد تا این فضیلت نصیبشان شود و امروز ما در حضورشان هستیم.

وی با اشاره به اینکه روایت کردن با تعریف خاطره متفاوت است عنوان کرد: امروز برخی از افراد تعریف خاطره را با روایت کردن مشابه می دانند که باید بگویم خاطره با روایت فرق دارد که روایت به نوعی داوری به معنای روایت کردن اتفاق و حادثه است.

امیر خانی خاطر نشان کرد: نوسینده بزرگی که چندی پیش درگذشت همیشه می گفت زنده ام تا روایت کنم که امروز ما شاهد این هستیم که انتقال ضریح مطهر امام حسین (ع) را به دست افراد هنرمندی روایت کرده ایم که اگر این روایت نبود ممکن بود در آینده دچار مشکل شویم.

نویسنده برجسته کشور با اشاره به اینکه کتاب پنجره های تشنه به عنوان یک روایت و سند است عنوان کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد دارای ارزش روایتی نیستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما