شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 2430
آیت الله مقتدایی:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی، دلگرمی انقلابیون در كشورهای منطقه را به همراه دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرحوزه های علمیه سراسر كشور گفت: امروز نگاه دنیای اسلام به ایران و شهر مقدس قم دوخته شده و اقتدار این نظام الهی باعث دلگرمی و امیدواری هرچه بیشتر مردم انقلابی كشورهای منطقه می شود.
اقتدار نظام جمهوری اسلامی، دلگرمی انقلابیون در كشورهای منطقه را به همراه دارد
به گزارش قم نیوز، آیت الله مرتضی مقتدایی روز شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهضت خونین اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش الگو گرفت و با رهبرهای امام راحل به بار نشست و امروز مقتدرانه به پیشرفت های عظیمی دست پیدا كرده است.

مقتدایی گفت: امروز ملت های مسلمان منطقه با الهام از این انقلاب الهی در برابر حاكمان مستبد و زورگوی خود ایستاده اند و دیكتاتورهای منطقه، یكی پس از دیگری خلع و سرنگون می شوند.

وی گفت: انقلابیون با نگاه به اقتدار، صلابت و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی، دلگرم شده و با جان نثاری بیشتر تا آخرین نفس برای سرنگونی حاكمان مستبد و پایه ریزی یك نظام الهی در كشورخود به قیام و خیزش های اسلامی ادامه می دهند.

مقتدایی بیان داشت: در شرایط كنونی به فضل الهی، در سایه امام عصر (عج) و به بركت قیام عاشورا و خون شهدای انقلاب اسلامی ، آرامشی در ایران برپاست كه در كمتر كشوری به چشم می آید.

وی اضافه كرد: پیروزی های مختلفی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاكنون حاصل شده كه آخرین آن، صید یك فروند هواپیمای جاسوسی آمریكا به دست دلیرمردان ایران است.

مقتدایی دربخش دیگری از سخنان خود، از ۱۹ دی بعنوان روزی سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی یاد كرد و افزود: درچنین روزی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی دست به تظاهرات زدند كه منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای از روحانیون و مردمی گردید.

وی ادامه داد: ۱۹ دی از ایام الله می باشد كه حركت طلاب اثر بسیار زیادی در نیروهای انقلابی گذاشت و به بركت این قیام، قیام های قبل از این و خون شهدا، در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران پیروز و رژیم ستمشاهی سرنگون شد.

مقتدایی خطاب به اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، مسوولین و همه آحاد مردم گفت: برای بزرگداشت این روز باید اهتمام بیشتری داشته باشید و تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشكوه تر این روز بكار بگیرید.

وی افزود: بزرگداشت چنین روزهایی، خدمتی برای انقلاب محسوب شده و باعث استحكام و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی می شود.

مقتدایی عنوان كرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اعزام كاروان مردم ولایی قم برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۹ دی ماه مانند سنوات گذشته، تمام همت خود را بكار بگیرد تا مردم در محضر مبارك رهبر فرزانه انقلاب، از بیانات معظم له كه برای كل جهان اسلام، مردم و حوزه های علمیه مفید است بهره مند شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enuk49nyw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما