يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 2467
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

شک نکنید سپاسی را در خانه می‌بریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه بازی با سپاسی شیراز پیش از مصاف حساس یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود، اما شکست حریف در قم دور از دسترس نیست و شک نکنید سپاسی را در خانه می‌بریم.
شک نکنید سپاسی را در خانه می‌بریم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی امروز اظهار کرد: نتیجه چهار بازی‌ قبل سبب شده است امتیازات ارزشمندی را از دست بدهیم که مطمئنا اگر این بازی‌ها می‌بردیم در انتهای فصل به کمک ما می‌آمد اما، این مهم بیشترین انگیزه را در نزد بازیکنان ما برای برتری مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با اینکه در چهار بازی خانگی و خارج از خانه هفته‌های اخیر مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم، اما شرایط صبای قم به گونه‌ای است که برای قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ در حال حاضر، باید سپاسی شیراز را در خانه شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در هر چهار بازی گذشته صبای قم مقابل رقبا ثابت کرد که شایسته کسب موفقیت‌ در مسابقات لیگ امسال است و با انگیزه‌ای که بازیکنان در این دیدار داشتند ما می‌توانیم در بازی با فجر شهید سپاسی شیراز از آن به خوبی برای کسب یک پیروزی دلچسب بهره ببریم.

وی اضافه کرد: تیم صبای قم در بازی‌های اخیر یک مشکل دارد و آنهم از دست دادن موقعیت‌های متعدد گلزنی است، اما با تمرینات خوبی که برای تیم در نظر گرفته‌ایم به تیمی مطمئن تبدیل خواهیم شد و تلاش می‌کنیم با آماده‌ کردن تیم از نظر روحی، در دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم.

ویسی بیان کرد: با این وجود تیم صبای قم بازیکنان باتجربه و جوان و البته با انگیزه‌ای دارد که تشنه موفقیت در لیگ برتر هستند و با توجه به تجربه خوبی که از بازی کردن با اعتماد به نفس بالا از بازی‌های این فصل به دست آورده‌اند، از کسب نتیجه در بازی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اطمینان دارم.

وی عنوان کرد: نوع تمرینات در هفته جاری را به گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم که همه بازیکنان از نظر روحی و جسمی برای مصاف با فجر شهید سپاسی شیراز در شرایط بسیار خوبی آماده شوند و تلافی چهار بازی بدون برد را در بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما در نیم فصل دوم لیگ برتر کسب نتایج مطلوب برای قرار گرفتن در بین مدعیان جدول رده‌بندی است تا موفقیت دور رفت را بار دیگر تکرار کرده و بین سه تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته صبای قم در مقابل مس کرمان که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در تمام زمان بازی با مس صاحب توپ و میدان بودیم و با اینکه قصد ندارم توانایی‌های حریف را نادیده بگیرم اما باید اذعان کنم که به راحتی ‌می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به سه امتیاز بازی دست یابیم و البته بازیکنان ما قدر موقعیت‌های گلزنی را در جریان مسابقه ندانسته و نهایتا بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.inuk49ny05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما