سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 24687

داعش به سرنوشت منافقین دچار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همان‌طور که منافقین با همه ترورهایی که انجام دادند شکست خوردند و جایگاه مطلوب خود را کسب نکردند، داعش نیز چون آمادگی لازم ندارد،این قائله جمع می شود و شکست می خورد.
داعش به سرنوشت منافقین دچار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد صالح جوکار با اشاره به انتخابات سوریه و شکست گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: آمریکا و کشورهای هم پیمانشان در منطقه وقتی نتیجه انتخابات سوریه را مشاهده کردند، فهمیدند که در سوریه دیگر جایگاهی ندارند و به خواسته های خود در آنجا نمی رسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گروه های تروریستی به عنوان یک تهدید برای غرب، افزود: این گروه های تروریستی به خاطر خوی توحشی که دارند اگر به کار گرفته نشوند، برای خود آنها آسیب هستند، بنابراین در منطفه ای دیگر آرامش را به هم می ریزند تا علیه غرب تهدید جدی نشوند.

وی با بیان ماهیت گروه داعش، تصریح کرد:گروه تروریستی متشکل شده از باقی ماندگان فدائیان صدام، همراه با نیروهای تکفیری و سلفی که با گردهمایی های خود به اصطلاح خودشان اقدامات ضربتی انجام می دهند.

جوکار با مقایسه اقدامات داعش و گروهک منافقین، عنوان کرد: این اقدام های تروریستی داعش مانند اقدامات منافقین در پایان جنگ است که سعی داشتند با تجهیزات تمام وارد کشور شوند و تهران را تسخیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید به شکست قطعی داعش، گفت:همانطور که منافقین با همه ترورهایی که انجام دادند در ایران شکست خوردند و جایگاه مطلوب خود را کسب نکردند، داعش نیز چون آمادگی لازم ندارد،این قائله جمع می شود.

وی با بیان بازگشت حتمی آرامش به عراق، گفت: دستگاه های امنیتی ما در هوشیاری کامل به سر می برند و هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی کند، البته آرامش حتما به زودی به عراق بر می گردد.
جوکار با تاکید به حامیان داعش، خاطرنشان کرد: بیشترین حمایت راهبردی از این گروه از سوی آمریکایی‌ها همراه با پشتیبانی عربستان انجام می شود تاداعش زنده بماند و به حیات خود ادامه بدهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu39x.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما