قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم در نشست تخصصی تعاملی با کارشناسان و مسئولان پلیس‌های تخصصی بیش از ۱۰ استان همجوار قم، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و فاقد مجوز را جرم‌خیز و مأمن افراد بزهکار دانست.
سکونت‌گاه‌های فاقد مجوز در استان قم مکانی برای ارتکاب جرائم هستند
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، نشست تخصصی تعاملی فرماندهی انتظامی استان قم با حضور کارشناسان و مسئولان پلیس‌های تخصصی بیش از ۱۰ استان همجوار، با موضوع قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

کاظم مجتبایی در سخنانی با بیان اینکه تصمیمات مهمی در این قرارگاه گرفته شده است به بهره‌برداری از سیستم‌های پایش و بهره گیری از تجهیزات اپتیکی در مکان‌های مختلف در سطح استان اشاره کرد.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس سایر استان‌ها اظهار کرد: ارتکاب سرقت، انواع مختلفی را شامل می‌شود که باید دستگاه‌ها در امر پیشگیری و در کاهش این جرم سهم خود را مشخص و ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس از سکونت گاه‌های غیر رسمی و فاقد مجوز به عنوان مکان‌های جرم خیز و مأمن افراد بزهکار نام برد و افزود: تغییر فضا با کمک دستگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و قضایی در بر هم زدن وضعیت این فضاها و کاهش جرائم به پلیس کمک فراوانی می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmqni.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما