سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 25168

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری همگانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری همگانی در قم خبر داد و گفت: این همایش پس از پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت دهه مبارک کرامت برگزار می‌شود.
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری همگانی در قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی غیاثی اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم در طول سال برای توسعه ورزش همگانی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم این برنامه را افزایش دهیم.

وی گفت: برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری همگانی، ‌ مسابقه دو همگانی، کوهپیمایی و کوهنوردی همگانی و چندین برنامه دیگر، فعالیت‌های ورزشی همگانی قم را تشکیل می‌دهند و این فعالیت‌ها در آینده با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: ‌برنامه‌هایی با همکاری هیئت دوچرخه سواری قم برای نگاه متمرکز بر ورزش همگانی تدوین کرده‌ایم و بر همین اساس قصد داریم همایش دوچرخه سواری همگانی را در قم برگزار کنیم.

غیاثی بیان کرد: درگذشته و در همایش‌های بزرگ همگانی که با حضور پرشور مردم قم برگزار می‌شد و یکی از جوایز مهم برای قرعه کشی مراسم پایانی هر همایش را یک دستگاه خودرو در نظر گرفته می‌شد اما از این به بعد شیوه پیش‌بینی جوایز نیز تغییر می‌کند.

وی عنوان کرد: در آخرین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که چندی پیش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در قم برگزار شد به جای جایزه خودرو، بیش از ۱۰۰ دستگاه دوچرخه را با حمایت اسپانسر‌ها در نظر گرفته بودیم که به برندگان اهدا شد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: دولت تمام توان خود را با استفاده از نظرات مقام معظم رهبری در زمینه گسترش ورزش همگانی و تامین زمینه سلامت عمومی از راه ایجاد فضا و بسترهای مناسب ورزشی به کار بسته و بخش خصوصی نیز در این راستا به خوبی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری قم در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این همایش پس از پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت دهه مبارک کرامت برگزار شود که البته به زودی زمان و نحوه انجام آن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw8b5.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما