يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 25347

اعطای جهیزیه به ۱۴۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: برای هرکدام از نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد ۳۰ میلیون ریال به عنوان کمک جهیزیه اعطاء می شود و امسال به ۱۴۰۰ خانواده این کمک هزینه پرداخت می شود.
اعطای جهیزیه به ۱۴۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان قم، عبدالله جلالی در حاشیه مراسم جشن کرامت که در مجتمع وتوس برگزارشد در سخنانی اظهار کرد: چندین سال است که در مناسبت های مختلف در خصوص اطعام و افطاری نیازمندان برنامه های مختلفی پیش بینی می شود.

وی افزود: امسال تصمیم گرفته شد تا در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسمی جهت تامین جهیزیه نوعروسان سادات وایتام با حضور دستگاههایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، شورای اسلامی شهر ، سازمان صنعت،معدن و تجارت ،اطاق اصناف ،فعالان اقتصادی و شهرداری قم برگزار و ماحصل ان به این نوعروسان اختصاص یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با بیان اینکه اعطاء کمک جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قم یکی از برنامه های کمیته امداد است، گفت: امسال برای هرکدام از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ۳۰ میلیون ریال به عنوان کمک جهیزیه اعطاء می شود.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز برای هر نو عروس تحت پوشش داده می شود.

جلالی با اشاره به اینکه سال گذشته به هزارو سیصد و ۳۰ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمک جهیزیه داده شد بیان کرد: امسال نیز پیش بینی می کنیم هزارو ۴۰۰ نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته کمک جهیزیه دریافت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0enu.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما